andeby Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hei. Ville bare vise min første PS chop. Org. Chop. C&C Please people. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 bra det, men klipp litt bedre rundt hjula, og under bilen :) Prøv deg på og skifte litt felger, sot osv, god trening ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Er det en PS type som er vanlig å bruke til modding? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ble bra dette, men som sagt; bruk mer tid på å klippe rundt hjulene! Jeg bruker 8 CS tror jeg (Hvertfall det som står når åpnerm'm ) Gjerne registrer deg på Digimods, så kan du få tipis og slikt der! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 http://www.photoshopjunkie.com Toritals som jeg bruker når jeg holder på:) ...ikke at jeg er no bra da;D Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 samme hvilken ps du har, så lenge du kan modde med den :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Takk for coments og hjelp:) Kommer snart med en ny. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg