spurv Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 okei... da får vi se hva vi får til.. blir dyrere og dyrere detta :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=67_73&products_id=244 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 okei... da får vi se hva vi får til.. blir dyrere og dyrere detta :D. Velkommen til klubben :D Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Velkommen til klubben :D Jah, nå skal dere vel ha kontigentavgift for å være med der også nå :D.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=67_73&products_id=244 Er dette like bra som BB da ? Altså, har bare hørt godord om BB, så da regner jeg med at det er bedre enn det andre. Men ser jo likegreit ut detta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 dette er bedre, derfor jeg ikke bruker BB lengre. ikke at BB er dårlig, det er feil å si, men dette er så mye bedre og jobbe med og gir så mye bedre resultater at jeg ikke bruker annet, og utvalet av matter til forskjellige formål er utmerket:) veldig fornøyd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 dette er bedre, derfor jeg ikke bruker BB lengre. ikke at BB er dårlig, det er feil å si, men dette er så mye bedre og jobbe med og gir så mye bedre resultater at jeg ikke bruker annet, og utvalet av matter til forskjellige formål er utmerket:) veldig fornøyd:) Hm! blir vanskligere å velge. trur jeg må tygge litt på dette. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bra jeg ikke skal ha noe før til juli altså... grubler frem og tilbake nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 nei, ikke tygg på disse mattene, de smaker ikke godt og de er belagt med aluminiumsfolie å det gjør vondt..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 nei, ikke tygg på disse mattene, de smaker ikke godt og de er belagt med aluminiumsfolie å det gjør vondt..;) Hm! :wonder alu. smaker da litt godt. hvilke av disse produktene er seiges, tenker, tørker dem helt? mellom lim og alu.folien Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 M1 er den som er mykest og kan sammelignes mest med BB forskjellen er at den er litt tykkere og litt mykere og er av ren butyl, MP er en bitumen matte, den er stiv og må varmes før den påføres men den sitter noe helt jævelig, den er helt rå, men litt kostbar og tung å jobbe med, anbefales som "støtte" på store flater, ellers er skummattene selvfølgelig mykr og føyelige, SPLEN 3008 anbefales kun på rette flater da den er litt tykk og vanskelig å forme til former og profiler. jeg bruker stort sett bare 3004 på gulv og andre flater med former, 3008 buker jeg inni dører og i tak etc.. bitoplast er beregnet på paneler og deksler for å forhindre skrangling, og den demper også lyd/støy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 M1 er den som er mykest og kan sammelignes mest med BB forskjellen er at den er litt tykkere og litt mykere og er av ren butyl, MP er en bitumen matte, den er stiv og må varmes før den påføres men den sitter noe helt jævelig, den er helt rå, men litt kostbar og tung å jobbe med, anbefales som "støtte" på store flater, ellers er skummattene selvfølgelig mykr og føyelige, SPLEN 3008 anbefales kun på rette flater da den er litt tykk og vanskelig å forme til former og profiler. jeg bruker stort sett bare 3004 på gulv og andre flater med former, 3008 buker jeg inni dører og i tak etc.. bitoplast er beregnet på paneler og deksler for å forhindre skrangling, og den demper også lyd/støy Jeg har nå lokalisert støyen i bilen. Det er papp/filt i bagasjelokket, og deksel/kappe over takluke motoren, og wire hylsa i C stolpen. Og klamre til støtfangeren bak. Wire hylsa i C stolpen fikk jeg festa med noen strips, og hadde en strimel med asfalt plate, som jeg la i mellom (drit jobb) Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 dykker litt jeg.. hehe mye prat på demping her.. MEN.. dere sier at dette med rust er null problem. såfremt det er helt rent og hele dempe matta sitter klint på plata uten krøller og luft bobler. Sett at jeg legger to lag på døra mi, det må jo da nødvendig vis bli noen glipper imellom platene i det underste laget, når man da settetr ei matte til over der, skulle man tro at det er en perfekt plass for kondens, også kjent som rust.. eller er det bare jeg som begymrer meg for mye, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 tja, men om det legger seg kondens mellom mattene så vil jo ikke det ruste uansett.. mattene er jo 100% tette å de ruster heller ikke.:) så jeg kan ikke se noe stort problem med dette:) jeg har dempet mye biler med mye forskjellig å ennå ikke sett rust som et problem om det gjøres riktig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hei! Når det er snakk om demping å slik her.. Hvordan gjør dere stor gutta ang det med dørsider f.eks? Demper dere absolutt hele døra eller bare selve overflata når dere har hatt av dørtrekket hvis det ikke finnes noe hull til komme i gjennom ? F.eks på min MB C model , er det KUN lite hull i hjørne og ikke akkurat enkelt å dempe med matte gjennom det hullet og kommer heller ikke så mye til med sprøyte heller der. I alle fall ikke nok til å dempe dørene 100%..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg