190e Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hei! Når det er snakk om demping å slik her.. Hvordan gjør dere stor gutta ang det med dørsider f.eks? Demper dere absolutt hele døra eller bare selve overflata når dere har hatt av dørtrekket hvis det ikke finnes noe hull til komme i gjennom ? F.eks på min MB C model , er det KUN lite hull i hjørne og ikke akkurat enkelt å dempe med matte gjennom det hullet og kommer heller ikke så mye til med sprøyte heller der. I alle fall ikke nok til å dempe dørene 100%..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Et lite spørsmål, si jeg har en bil med 0 demping i dørene, vil det da ha noe hensikt i det heletatt ved å slenge i slike dempematter fra biltema? Driver ikke med superstereobygg, bilen er heller ikke prioritet nr1, så 2000kr for en rull med noe materiale er uaktuelt. :) Bare lurer på om det vil ha noe å si i det heletatt på lyden i anlegget. Antar jo at det demper litt støy ellers. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg kjøpte 4mm dempe matte fra http://www.ljudia.no/ for pr år siden, husker ikke hvor mye dem kosta - mener et sted rundt 1500,- Kjøpte 28 matter a 4 matter pr pakke! Da dempa jeg kun hele gulvet, hatthylla og bagasrommet i min tidligere 190`n.. Merka en del forskjell ja uten hadde dempa alle 3 dørene og taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Vi selger dempemattene pr.stk også og en matte i hver dør er absolutt bedre enn ingen demping. Anbefaler ikke å bruk biltema, cd cardic osv i tak og på horisontale flater, for de løsner og detter av etter en tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ALT dempes:) inne i døra er det ofte trangt å dempe ja, men med små biter og tolmodihet så går det:) demper også den indra plata(mot trekket) der tetter jeg hele døra for å få døra som et "lukket kabinett" så demper eg dørtrekket også:) jeg legger også et lag med bitoplat på baksiden av trekket for å hindre skrangling. å inne i døra legger jeg et lag med SPLEN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Uff,gruer meg til dørene..............Men skal vel gå bra...........:thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg