oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 http://www.toprpm.com/videos/Skyline_vs_Hayabusa.wmv Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Var ikke akkurat så voldsomt race da :) Men hvorfor er det alltid hayabusa ditt og hayabusa datt? Hva med R1? Hayabusa har 175hk (såvidt jeg vet) og veier ca 220kg. Mens R1 har 180hk og veier ca 170kg! Hayabusa er touringsykkel for min del! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Var ikke akkurat så voldsomt race da :) Men hvorfor er det alltid hayabusa ditt og hayabusa datt? Hva med R1? Hayabusa har 175hk (såvidt jeg vet) og veier ca 220kg. Mens R1 har 180hk og veier ca 170kg! Hayabusa er touringsykkel for min del! ehhh, hayabusa har aerodynamikk helt ned til minste detalj, og er "verdens raskeste serieproduserte motorsykkel" derfor er det nokk litt hayabusa ditt og hayabusa datt;);) litt kult og kjøre fra "verdens raskeste";);) Men jeg ville heller hatt en R1 for og si d sånn;);):P Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 I det hele tatt teit å sammenligne MC og bil, som jeg alltid har sagt. To helt forskjellige konsepter. Har sett GPS-måling + lasermåling av trimmet Hayabusa i 340 km/t. Skulle likt å sett en sjåfør som TØR å kjøre en R1 i samme hastighet. Litt sidevind og R1 blir "litt" ustabil i 340 km/t :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Mitt forsøk på å dempe hayabusa slo feil, urk jeg liker ikke den sykkelen :P Nå har jeg ikke kjørt Hayabusa, men R1 med 180hk på 170kg, tviler på at det blir kjekkere med 50kg ekstra + mindre hk (Men fremdeles gøy da). Topphastighet er ikke noe for oss her i Norge :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hayabusa er touringsykkel for min del! Den støtter jeg! Har sett 3 Hayabusaer med sidevesker i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 verdens raskeste serieproduserte ja.. men raskest på bane? neppe. den er og forblir en rett frem sykkel! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 verdens raskeste serieproduserte ja.. men raskest på bane? neppe.den er og forblir en rett frem sykkel! Er det noen som har sagt noe annet?:p Men som sagt tidligere i tråden: heller R1 en hayabusa p.g.a toppfart er ikke noe for norge:P:P Nokk OT. likte skylinen:D Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 R1 er power out of control for 99% av jordens befolkning uansett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg