Gå til innhold

Super 7 replika + div deler

Ranger emnet


Feng Su

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal selge min super seven replika

bilen er 85% komlett men mangler ting som radiator og dempere

med den er bygd på cosworth beler bak, med org sperre i dif huset

foran sitter det en nyoverhalt og portet RX-7 Turbo motor på

ca 240-260 hk

pris bil med motor 50 000.-

pris motor og gir komplett med styre enhet 35 000.- passer veldig bra til en escort mk 1/2 eller en sierra

Bil uten motor 20 000.-

 

Har også til salg

Atlas utveksling ca 1200.-

sierra cosworth difrensial/m sperre ca 4000.-

Bakaksel hylse til english/banjo ca 1000.-

3 delte revelution felger 13X8" veier ca 1,5 kg pr felg. Pris 8000

revelution felger i 13X6" bra vinter felg 4000.-

 

Eller kom med bud ring 917 85 971 for avtale eller bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Skal selge min super seven replika

bilen er 85% komlett men mangler ting som radiator og dempere

med den er bygd på cosworth beler bak, med org sperre i dif huset

foran sitter det en nyoverhalt og portet RX-7 Turbo motor på

ca 240-260 hk

pris bil med motor 50 000.-

pris motor og gir komplett med styre enhet 35 000.- passer veldig bra til en escort mk 1/2 eller en sierra

Bil uten motor 20 000.-

 

Har også til salg

Atlas utveksling ca 1200.-

sierra cosworth difrensial/m sperre ca 4000.-

Bakaksel hylse til english/banjo ca 1000.-

3 delte revelution felger 13X8" veier ca 1,5 kg pr felg. Pris 8000

revelution felger i 13X6" bra vinter felg 4000.-

 

Eller kom med bud ring 917 85 971 for avtale eller bilder

 

Bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en super seven replika men jeg har bygget den med uavhengig fjæring bak med deler fra en bakstilling fra cosworh, noe som gjør at den tåler litt efekt i motstning til fords banjo aksel som man som oftest bruker.

Det er i tilleg montert en stor oljekjøler bak i bagasjen mellom diff og bensintank. Bensintanken er sveiset i aluminium med skott og pumpe og filter ligger under tanken. Rattstammen er fra sierra, alle instrumenter er plasert untatt speedometer for det har jeg ikke kjøpt enda. Og alle pedaler er på plass. Lednigsnettet er trukket men ikke teipet da dette er umulig før alle ting er på plass. Motor og gir fra en rx7 turbo er på plass her mangler det bare og korte mellomaksel så er hele drivlinja ferdig. motoren er forøvrig ny overhalt innvendi og i samme slenge ville det vært idoti og ikke port den med en god street porting. Dettte gir motoren ett sted mellom 240-260hk når man manipulerer trykkvakta på innsuget.

Hvis man skal ha mer, så må man bytte turbo, ic, innsprut og dyser for disse orker ikke mer. Har man gjort dette kan man få ca 100- 150hk til, relativt sikkert.

Dette skulle vel væer nok på en bil som veier ca 560 kg.

Det som står igjen av deler er radiator, mellomaksel, dempere, skiver, kalipere, stoler, og speedometer ellers så er den ganske komplett og nesten all fabrikering er ferdig. Det som står igjen er ca 100 timer montering og

finish arbeid

 

MeSs den adressen glemmer man ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår