Hansy Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Har sett litt på photoshopforumet å mange av trådene har dårlig topic og innholdsbetegnelse,har tenkt litt på hvordan reglene kan bli. Evnetittel: "Modder,merke og modellbil på bilen man har moddet,tittel på prosjektet" Tråden skal inneholde: Originalbilde,moddet utgave samt en liste med synlige ting som er gjort. Blir veldig mye enklere og holde styr på alle trådene her..hva mener folket? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Jeg er enig med deg Hans ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Me 2 Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 lol.. Ikke enig.. Egentlig litt care.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 jeg er enig Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hvis man dropper navn på chopper og tittel på prosjektet (akkurat den der ble nå litt dum syntes jeg, no offence) så blir det bra for meg. Men så er det ikke alle som husker hva man har gjort etter mange dagers modding dablah (eller er det bare meg?:hide ) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Enig! Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Det er jo en prinsipp sak da.. Alle tråder på forumet skal ha odentlig og beskrivende tittel. At Photoshopforumet skal det samme er jo en klar selvfølge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ok, litt kverulering fra meg: DevilsTower, Nissan Note, prosjekt:Cleane dører og lister, carbon deler, bodykit, spoiler, sote vinduer, sette på nye felger, bytte farge og bakgrunn. Emm?blah Sorry for kverulering, men det blir litt dumt imo Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Ok, litt kverulering fra meg: DevilsTower, Nissan Note, prosjekt:Cleane dører og lister, carbon deler, bodykit, spoiler, sote vinduer, sette på nye felger, bytte farge og bakgrunn. Emm?blah Sorry for kverulering, men det blir litt dumt imo enig!:boxers Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Enig med endel her. Nick, Biltype syns jeg det burde stå i tittelen. f.eks MSpeed, Vw Golf Trenger jo ikke å skrive no tittel på prosjektet.. og det å nevne hva man har gjort kan ta lang tid.. spesielt hvis man har gjort mye med bilen.. det blir en sykt lang liste tilslutt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er svært greit å ha et bestemt system for hvordan emnet skal se ut, men å ha nicket med er jo bare smør på flesk... Nicket står jo under uansett. Derimot syns jeg man skal skrive hvilken bil det er, og hvordan mod det er, f.eks.: "Saab 9-5 Toon" evt. "Saab 9-5 Toon W.I.P" Skjønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Skrev første tråden litt fort,men enig med X,altså..bilmodell og prosjekttittel Feks Toyota supra drifter,eller VW Golf old school Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 nick ser vi jo under topicen, så det blir litt teit og ha med i topic! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 lol.. Ikke enig.. Egentlig litt care.. :) men det er jo lite utenom bilen din du "care" deg om... :shake Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg