Gå til innhold

Prosjekt Audi A4 "Ground Zero, Focal, Helix, Lanzar and Pioneer"

Ranger emnet

Alucard

Anbefalte innlegg

Etter et aldri så lite uhell med stereoen min klarte jeg å smelle den ene suben min i fillebiter. :( Så nå har jeg bestemt meg for å lage det skikkelig til når jeg først begynner på igjen. Blir bare en 12" av Ground Zero denne gangen i kasse med 4" bassrør. Det som skal drive denne suben er en Helix Dark Blue 1000.2 forsterker. Med Focal høytalere og Helix 4 kannalar. Har også noen kondensatorer samt ett batteri som hjelper å drive hele sulamitten. Men er det ikke sånn at når jeg har ekstra batteri, blir kondensatorer smør på flesk? Skal starte opp i dag siden bilen min står stille for tiden. Dette takket være ett knekt motorfeste som resulterte i totallekkasje i kjølesystemet. Samt knuste deksel, knust drivaksel og bulket panser. Alt kommer visst på en gang. Skal nedover å kjøpe batteri til kameraet. Så bilder skal det ikke skorte på. Må bare vente på en kamerat skal stå opp slik jeg får meg nedover.

2001 Audi A6 4B Avant 2.5 TDi quattro

Prosjekt: 1983 Opel Senator-A

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skjedde dette?:eek:

Her må du forklare, korleis greidde du å "ha et uheld" som ødela suben?

Om suben er ordrett i "fillebiter" MÅ vi ha bilder!

anngående bilen føler eg med deg, har hatt min del av problemer

mvh

Lars Olav Bjørdal

1981 Matra Murena 2.2

1987 Saab 900

1974 Volvo 144

1952 Cadillac series 62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder lyver ikke dessverre. Fikk gjort litt i dag, men brukte nesten hele dagen på å lakke en kompis bil. En Ford Sierra. Lakket svart nederst på den. Ble ganske rått. Men det som vart gjort i mitt tilfelle var at jeg fikk demontert en gammel kasse og saget til den nye jeg skal ha.

Bilder av motoren min nå:

Motor.jpg

Den nye kassa i deler. 19 mm MDF:

Kasse.jpg

Min gamle Ground Zero Nuclear 12" R.I.P. :(

Sub.jpg

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort noe i dag takket være at jeg har vært litt fyllesyk og er småforkjøla. Men skal se om jeg får gjort noe i morgen. Blir mest sannsynelig en del bilskruing fremover. Får mesteparten av delene jeg trenger på tirsdag/onsdag. Håpe å få den på veiene igjen i løpet av uka om alt klaffer slik jeg tror det gjør.

X-biler

1985 Audi 80CC 1.8

1995 Audi A4 B5 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider