Gå til innhold

Tråden om min (første) bil

Ranger emnet


SMR

Anbefalte innlegg

det er jo ikke mekaniske låser på bilen, trudde dere hadde peiling jeg :P

 

Du må jo ikke dømme de andre på min uvitenhet da;-)

Jeg klarer i hvert fall å låse opp og igjen alle min låser med nøkkelen. Hvis det er slik at man må ha strøm for å gjøre det, høres jo lading ut som en ide ja.

 

-Magnus-

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må jo ikke dømme de andre på min uvitenhet da;-)

Jeg klarer i hvert fall å låse opp og igjen alle min låser med nøkkelen. Hvis det er slik at man må ha strøm for å gjøre det, høres jo lading ut som en ide ja.

 

-Magnus-

nei, beklager ikke vondt ment

men;

har kobla på startkabler, men trur noe kortslutta da, (feilkobla først :drunk: ) og etter det hjelper ingen ting....

02` BMW e46 M Sport

06` Yamaha Raptor 700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. På låsen er det to stillinger når man har sentrallås. Man skal vri forbi det første hakket, helt til nøkkelen er vridd 90 grader. Ettersom jeg husker skal dette funke. Det betinger at du ikke har har låst den med ekstraknappen på fjernkontrollen.

Vet ikke om du har prøvd dette, men kan jo være verdt å nevne. Hvis ikke dette funker og det ikke er strøm på bilen, prøv samme løsning med startkabler. La startkablene være på i fem min. før du prøver.

Håper du får det til.

 

takker, får prøve meg frem...

02` BMW e46 M Sport

06` Yamaha Raptor 700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår