Gå til innhold

pris på 230F?

Ranger emnet

R-Sport

Anbefalte innlegg

hehe. grunnen til at jeg spurte var at jeg så en annonse i avisa på lørdag, og trodde da at det var en billig f-motor. trenger ny motor i volvon serru, bruker så alt for mye bensin den jeg har, så tengte jeg kunne sette inn en slik midlertidig. men blir nok å vente til sensommeren da, å kjøpe FT istedet...

:)

- V70 `98

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kjøpe en f motor når FTen ikke koster så mye mer?

Husk at du fikk motoren din Billig nå Erik...hehe... ikke alle som får motor til 5000 :) Og, skal du ha Komplett FT, må du legge lista på godt over det dobbelte av en F-motor. Komplett F-motor får du fint nede i 3 lapper, med ALT du trenger. En FT med alt du trenger legger seg fort på 10 000 for vanlige dødelige ;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du fikk motoren din Billig nå Erik...hehe... ikke alle som får motor til 5000 :) Og, skal du ha Komplett FT, må du legge lista på godt over det dobbelte av en F-motor. Komplett F-motor får du fint nede i 3 lapper, med ALT du trenger. En FT med alt du trenger legger seg fort på 10 000 for vanlige dødelige ;)

ja, men han karen der ville jo ha 6k for sin F.

i .se kan man få totalrenovert ft'er for ca. 10k.

i norge, "godt brukte" ft'er for 10k eller nyere ft'er for ca. 15k.

vær obs på at de aller siste må chippes (startsperre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider