Gå til innhold

Noen som vet hva komplett interiør til 240 er verdt?

Ranger emnet

stand-jo

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier? Hva er interiøret verdt?

Jeg driver å ribber 240en min å tenkte jeg skulle selge alt interiøret... dvs. alle seter, matter, all plastikk og deksler, og komplett sett med sikkerhetsbelter. ALT så nær som det elektriske og mekaniske og dashbordet.

Setene og det er strøkne. Ingen tydelige tegn til slitasje.

Noen som vet en ca. pris? Noen som har kjøpt interiør til 240 før?

Takker for svar!

Edit: Interiøret er BLÅTT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvoRsport: Du er bortskjemt med bortskjemt med billige delepriser!

Jeg har sett rundt på høggere etter stoler, og de fleste krever rundt 500 kr PR STK for framstoler hvis de er pene.

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med å få all verden for det, men hadde vært kjekt og tjent en fornuftig sum på det.

Det er:

-Komplett seter, fører, passasjer og baksete. Blå stoff.

-Komplett sett med sikkerhetsseler.

-Alt av plastdeksler inne i bilen

-Gulvmatter, Blå.

-Taktrekk med tilbehør, beige, eller hva F det er for en farge.

-Dørtrekk, blå,

-Hattehylle

- + + + forskjellig småtteri...

Strøkent, blir som nytt etter litt støvsuging og vasking.

Bare spør hvis dere trenger mer detaljer. :)

Skal legge det ut på salgs forumet og autodb, når denne tråden har fått ligget en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis noen i det hele tatt vil komme med henger å hente denne hauen med interiør, burde du være grei å gi det bort:) vist du er ekstra snill, BETALER du de litt og.. neida det var en tull...men er førerstolen knekt? vis ikke kan du sikkert få litt mer... jeg synnes iallfall ikke det er verd noe. men for all del. det er mitt synspunkt ;)

- 88' 240 b230f GLE (bruksbil)

- 19Pil&Bue modell 240 stv (delebil)

- 83' 245 b23e GLE (sansyneligvis spiker nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førerstolen er ikke knekt nei...

Må da være verdt mere enn du mener Smøystein, selv om det kanskje ikke er verdt mye... :rolleyes: hehe

Men jeg regner med at under 1000 er for lite og 2000 eller mer er for mye... Mulig jeg tar feil. Tror nesten jeg skal sjekke NBF bildeler og sjekke hva huggeriene tar, og så legge meg godt under den totale prisen... ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 høres jo ikke så dumt ut... skal jo bare bli kvitt det og muligens få en billig penge for det uansett. :) Men et annet alternativ kan vel være å ikke sette en fast pris, men å be folk komme med bud?

Syns dere 400 for et tilhengerfeste er mye? :) Jeg bare spør...

Har masse 240 stash jeg skal bli kvitt. Bilen blir strippet ned til det ytterst nødvendige for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 høres jo ikke så dumt ut... skal jo bare bli kvitt det og muligens få en billig penge for det uansett. :) Men et annet alternativ kan vel være å ikke sette en fast pris, men å be folk komme med bud?

Syns dere 400 for et tilhengerfeste er mye? :) Jeg bare spør...

Har masse 240 stash jeg skal bli kvitt. Bilen blir strippet ned til det ytterst nødvendige for tiden.

flere som har endel deler de vil kvitte seg med.. *jeg har en Fjøs full*:well

jeg fikk demontere komplett interiør (pluss ellers det jeg hadde løst på som var montert) på en bil mot at jeg kjørte den til huggeren..

det var sort delskinn seter og sorte dørtrekk ++..

såe en plass mellom 500- 1500,- kan du sikkert få dersom du finner den rette kjøperen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider