Gå til innhold

Lei av at Jehovas vitner banker på ?

Ranger emnet

Loppa

Anbefalte innlegg

Jeg gikk irundt i god tro om at jeg skremte den forrige fra jehovas vitner såpass, at jeg slapp flere besøk fra de jeg.. (Tro meg, jeg prøvde!) Har hittil hatt rett, men de har nå skiftet taktikk.. Fikk et brev fra de nå.. AARRRGGG!!!!!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Jeg gikk irundt i god tro om at jeg skremte den forrige fra jehovas vitner såpass, at jeg slapp flere besøk fra de jeg.. (Tro meg, jeg prøvde!) Har hittil hatt rett, men de har nå skiftet taktikk.. Fikk et brev fra de nå.. AARRRGGG!!!!!

hehehe

den dagen de sender meg en e-mail... da blir det bråk! :D

Hva gjør du for å skremme dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

hehehe

den dagen de sender meg en e-mail... da blir det bråk! :D

Hva gjør du for å skremme dem da?

Ha ha, jeg har prøvd litt forskjellig! Jeg har egentlig brukt alt for mye tid på de. Prøvde å diskutere en av de i senk, men det anbefales IKKE! Hjelper ikke å prøve å fortelle de at du er satanist heller. Sist ba jeg om navn adresse og tlf nr, og fortalte at jeg kom til å anmelde han om han eller andre fra jehovas kom tilbake! Hehe! Bare sprøyt selvfølgelig! Men det siste funka greit, helt til det brevet kom.. Hmmm.. Then what!? Må jo lage litt moro med de da!? :D

Tips mottas med takk, da de gir lyd fra seg minst en gang eller to for året! :)

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Ha ha, jeg har prøvd litt forskjellig! Jeg har egentlig brukt alt for mye tid på de. Prøvde å diskutere en av de i senk, men det anbefales IKKE! Hjelper ikke å prøve å fortelle de at du er satanist heller. Sist ba jeg om navn adresse og tlf nr, og fortalte at jeg kom til å anmelde han om han eller andre fra jehovas kom tilbake! Hehe! Bare sprøyt selvfølgelig! Men det siste funka greit, helt til det brevet kom.. Hmmm.. Then what!? Må jo lage litt moro med de da!? :D

Tips mottas med takk, da de gir lyd fra seg minst en gang eller to for året! :)

Hvis de kommer på døra... Spør om det er lov med animal fucking i deres 'religion'. "Jeg vil ikke bli med i Jehova hvis ikke kua mi får være med"..." På en klam sommers kveld får jeg henne til å snakke i tunger!" osv:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Hvis de kommer på døra... Spør om det er lov med animal fucking i deres 'religion'. "Jeg vil ikke bli med i Jehova hvis ikke kua mi får være med"..." På en klam sommers kveld får jeg henne til å snakke i tunger!" osv:

Ha ha! Kan jo hende det er lov og da?!? De er jo tross alt ganske snåle mange av de! ;)

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et enkelt triks er at du smiler pent når du åpner døren.

Du inviterer de inn og menst de holder på og ta av seg skoa, legger du til: "Jehovas ja, var medlem der for noen år siden".

Da skal du få se noen som løper som en katte med sennep i ræva.

De har ikke lov til og snakke med noen som er sluttet/ekskludert.

Vips.........aldri mere vitner på døren din.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider