T0mmen Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hey. En kamerat kjøpte seg nettopp en Bora. Lurer på om det er noen her inne som har hadd denne tidligere? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det vet jeg ingenting om, men den var hvertfall lekker :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den er fin som bare det..Er en 2002 mod TDI. Var med Focal/Audison stereo til 15k også:D Sinnsykt fin bil.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 mer bilder av stereoen?? sansen for de bilene! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 mer bilder av stereoen?? sansen for de bilene! :) Kan komme med noen bilder etter helgen her. Han kommer hjem, og jeg skal se litt på hva som må gjøres og ikke gjøres, så bilder vil bli tatt under veis. Så får vi nå se om det virkelig er Utopia serien bak, noe jeg egentli tviler på. Hørte dette i litt beruset tilstand, og org. stereoen i vår Passat 2003 Highline spiller faktisk bedre. Så her er det noe muffens et eller annet sted:) Det er forresten kun frontsett/bak og forsterker, ikke sub..Men det kommer etterhvert.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Boraen kommer opprinnelig fra Bergen... VAG-gutta i Bergen steller godt med bilene sine så det er jo bare ett pluss.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg