Gå til innhold

Norsk/svensk registrert?

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

ein eg kjenner har eit problem med å finne informasjon om bilen, med hjelp av dei 6 siste nummera i chassi nummeret. BT seier at dem ikkje finner nåke.

eg har også tilgang til å sjekke opp chassinummer på jobben min, men vi finner helder ingenting...

og no lurer eg på om bilen er svensk registrert. nåken som veit kordan finne ut om den er svensk eller norsk registrert?

Her er chassinummer plata til bilen

242 chassinummer.JPG

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde samme problem på en gammel 242 jeg hadde,idiotene på biltilsynet mente at chassinummeret skulle starte med yv1242 men slik er det jo ikke på de gammle.

på nyere er vel landskoden lagt inn i rammenummeret vel?

har forstått de slik at frå 81-93mod so starter ramme nummeret med YV osv.

men frå 75-80 er de som vist på bildet legre oppe..

men de biltilsynet trenger er 6 siste sifferene i ramme nummerer, for og spore opp informasjon om regnummer,eiger osv..

er litt surt at eg ikkje finner bilen i bilregisteret..håper bilen ikkje er svensk registrert.

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar..

den bilen de er snakk om, skal eg i grunnen hente no kommende fredag. og må kjøre med prøveskilt.

spurte biltilsynet om dei hadde nåken for for informasjon om bilen, men dei fant ingenting. han som eiger bilen, har aldri hatt nåken papirer på den, han sa også at eigeren før han. hadde aldri hatt skilter på den 242en helder. verken eg eller han som har bilen, har ikkje nåke peiling på om eigeren før han eg skal kjøpe bilen med, har nåken papirer til den..så de ser ikkje lyst ut for den 242en..

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ringt på bilen selv å undersøkt selv etter eier å ikke funnet noe! jeg ga bud på 2500 eller 2000 som han godtok (husker ikke helt men en av de to summene) så du ikke gir for mye for den

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider