Gå til innhold

Ettermontering av fjernkontroll til sentrallåsen

Ranger emnet

Stingah

Anbefalte innlegg

Hmm.. Noen som kan bekrefte om det er skjema nr 1 eller 3?? Litt vesentlig.. Mener det er ledning nr 1 og 2 på "item" 159.. Men hva med de to motorene nedenfor der..?

Tenkte jeg skulle prøve meg i dag, hvis jeg får noen svar.. :D Så den skal altså ha to tilførseler? Får bare en jord ser jeg her.

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De 2 motorene under er til speila.

Det eneste jeg er usikker på er om du kobler som jeg beskrev, så fungerer bare motor på førerdør.

Klarer ikke helt å finne ut hva som styrer de andre dørene ut ifra skjemaet.

Et Møller-skjema hadde vært enklere å lese.

Men det er jo bare å prøve, det skjer jo ikke noe galt.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde litt i stad, tok av dørtrekk for å prøve å skjønn opplegget. Tok også av det dekselet i bunn ved pedalene der.. med sparkepanel så menes det dekselet under til venstre for rattet eller?? Det fikk jeg ikke av.. Turte ikke rive så ille, da jeg har en dårlig erfaring med det.. :p

I papirene til denne saken står det også at det skal være en "learning switch" på sentralenheten, og den finner jeg ikke! Hmm.. Wtf..

Begynner egentlig å se svart på dette så nå har jeg mest lyst å få betalt noen til å gjøre det for meg!!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke svart deg tidligere satrixen, sorry.. Den borsjyra som er med gjelder alle modellene.. Mener det står ett sted. Derfor er den inntegna men den er jo som du ser ikke på boksen :) Irriterer meg enormt at jeg ALDRI skal ha tid til dette... Har noen fridager utti uka.. Får vel se da :D

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Kan skaffe mye penere med VW-logo på tilogmed :p Men hvor skal du kode nøklene? Har null erfaring/peiling

Orginalnøkler tenker du på? Får tak i det, men funker neppe noe særlig da jeg ikke har noen mottaker for det i bilen, tviler på at det er mulig å ettermontere noe orginalt heller.

Er ikke noe sånn startsperre-drit på bilen min, så det er bare å slipe til der man sliper vanlige nøkler.. Mister Minit eller noe ligende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider