Aero Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 og jeg kommer :p På lørdag jaffal .. med spriller nytt Canon EOS350D så det er best det blir fint vær :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg spurte på Gatebilforumet om tid folk måtte være der. Og da fikk jeg dette til svar. Protrek skrev: Hvordan er det med de bilene som har fått adgangspass. NÅR på døgnet må de være på utstillingsorådet for å få plassen. Såg på noe annet forum at det sto de måtte være inne før kl 11.00 for å være sikret plassen, ellers så ga dere bort plassen, men er det noe med det, eller er d bare rykter? Jeg vet av flere som har tenkt å reise nedover fredag, og de kommer helt sikkert ikke nedover før ett stykke utpå dagen. Blir det så de mister sin Plass på utstillingen da? Shiny skrev: Det er snakk om LØRDAG kl 11.00. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg har med meg masse fotoutstyr til Våler, og kommer til å ta tusenvis av bilder.. om noen av dere ønsker en fotoseanse med bilen deres, gi meg en pm eller huk tak i meg på Våler (for de av dere som måtte vite hvem jeg.. hvis ikke, finner dere ut hvem jeg er på http://www.olastuen.no).. så ordner vi dette.. :D og ja, er spådd bra vær :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg har med meg masse fotoutstyr til Våler, og kommer til å ta tusenvis av bilder.. om noen av dere ønsker en fotoseanse med bilen deres, gi meg en pm eller huk tak i meg på Våler (for de av dere som måtte vite hvem jeg.. hvis ikke, finner dere ut hvem jeg er på http://www.olastuen.no).. så ordner vi dette.. :D og ja, er spådd bra vær :D Du kan få lov tell å ta bilder av bilen min Olastuen :P hehehehe..Den vekker jo så forferdelig mye oppsikt vettu..*kremt.. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 og ja, er spådd bra vær :D Det var jammen meg godt! Har ikke vært en selvfølge på de siste Våler-treffene. Jeg bor et par km fra banen så jeg kommer nok til å være der hver dag :) Da jeg kjørte forbi der i går kveld hadde de satt opp en STORT sirkustelt på camp'n! Skal bortover i kveld å knipse noen bilder så skal dere få se! Tror dette året kommer til å bli sesongen over alle sesonger! Gleder meg! :D Mvh Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hvor er det greit å vaske med bøtte i elverums området. Skitten bil etter lang ferd over fjellet. Har ikke lest gjennom tråden, så vis hensyn hvis det er skrevet.... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hvor er det greit å vaske med bøtte i elverums området. Skitten bil etter lang ferd over fjellet. Har ikke lest gjennom tråden, så vis hensyn hvis det er skrevet.... På VACN treffene på Våler så vasker følka bilen sin inne på baneområdet vet jeg. Er sikkert noen bilvasker i Elverum sentrum men er ikke sikker. Vet det er en bensinstasjon mellom Elverum og Vålerbana der det skar gå ann å vaske. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 sett det står flere folk å vasker på en liten stasjon nær banen, men det tror jeg bare er høyttrykk... De har en YX stasjon ved elverum som jeg har brukt tidliger, men vet ikke hvordan de er med bøtte. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hvor er det greit å vaske med bøtte i elverums området. Skitten bil etter lang ferd over fjellet. Har ikke lest gjennom tråden, så vis hensyn hvis det er skrevet.... Det er vaskemuligheter inne på området. Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Det er vaskemuligheter inne på området. Og hvis han ikke har bestilt plass, så kommer han ikke inn :confused: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Da går det på tryne-faktor Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Og hvis han ikke har bestilt plass, så kommer han ikke inn :confused: Har han ikke bestillt plass? Nei, da kommer han ikke inn med bilen på utstillingsområdet. Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rs4 limo Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Da går det på tryne-faktor Gjør det?? Da kommer nok ikke du inn.....:) I år må alle biler som skal stilles ut forhåndspåmeldes. Hvis de forhåndspåmeldte ikke dukker opp før lørdag klokken 11:00 kan plassen bli gitt til noen andre Siter www.fredriksenbil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Bad'roc drar nå sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Og hvis han ikke har bestilt plass, så kommer han ikke inn :confused: og skal han ikke inn på utstillingsområdet, ser jeg heller ikke det store behovet for å vaske bilen... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg