Becmaister Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Blir det noe kolonnekjøring nedover på torsdag eller? Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg og kameraet skal til Våler :D Helgebilletten ligger her og smiler mot meg :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Får vel ta meg en liten tur da :titties: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocco Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Noen som har mottatt biletter til utstilling/banekjøring i posten enda ? Begynner å bli litt bekymret her :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Noen som har mottatt biletter til utstilling/banekjøring i posten enda ? Begynner å bli litt bekymret her :deng Dama fikk det for en 4-7 dager siden, så skulle vel ha kommet hos deg også :S Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Har jeg skjønt det riktig at dette blir prisen for 1 person med bil? Helgebillett fre-søn: 650,- Campbillett Bil + telt/vogn fre-søn: 500,- 3 dager parkering: 150,- ---------------------------------------- =1300 kr ---------------------------------------- Kan jo ikke være riktig. må jo være at helgebilett er INKL. campbiletten? Skulle værtfall tro at Campbiletten dekka parkering? Så hvis jeg skulle hatt med kjærsten så hadde vi smelt på en 2450 kr ?? Hvis dette er så så får det holde med dagsbilett på lørdagen til 180 kr + 50 kr i parkering. Priser tatt fra http://www.gatebil.no/ Trur at campingbiletten er inkl. parkering. altså at hvis du har campingbilett så står bilen din inne på campingområdet hele festivalhelga (fredag - lørdag) Men faen for noen inngangspriser da :O Men på sommertreffet? Hva skjer torsdagen egentlig? Står jo at det varer fra torsdag - søndag?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg drar nå nedover med bila på henger.. Tenkte å få meg noen runder nedpå der.. Drar utpå fredagen engang. vet ikke helt når. kommer an på om jeg får fri elr ikke! Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuddi540 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Kjører vel på fredag Siter e-39 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 tar nok turen, har pass inn med bilen hvertfall.. usikker på om jeg gidder helgebilett, mulig det bare blir lørdag og søndag på meg, er vel da det skjer mest? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg å har pass inn med bilen men vet ikke helt hvordan det blir da.... fikk vite d i går... måtte sende mail å spørre, fikk ikke noe i posten så..... men kom inn me bila :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Jeg skal dit enten på lørdag eller søndag. Tenkte meg bare inngangsbilett, 180 kr var det vel for den. Må den bestilles på forhånd eller kan je betale 180 når je kjæm ved inngangen på Våler? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 tar nok turen, har pass inn med bilen hvertfall.. usikker på om jeg gidder helgebilett, mulig det bare blir lørdag og søndag på meg, er vel da det skjer mest? Tenker jeg gjør det samma, at jeg kjører inn på lørdagen og søndagen. kun da jeg må være der for å si det sånn.. Får jo se når jeg er der på fredag, er vel kun banekjøring som står på plakaten da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jeg å har pass inn med bilen men vet ikke helt hvordan det blir da.... fikk vite d i går... måtte sende mail å spørre, fikk ikke noe i posten så..... men kom inn me bila :D Da ser det jo ut som du må neddover da :P ellers opptar du jo en plass, for noen andre (liksom jeg bryr meg om det hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 jess...da fikk jeg ut bilen min fra oppretting! så blir det valsing i morra eller onsdag! skikkelig senking på torsdag...polering fredag! våler lørdag! plass har jeg også fått! nuh gleder jeg meg til å se hvordan den blir! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Noen som har mottatt biletter til utstilling/banekjøring i posten enda ? Begynner å bli litt bekymret her :deng Jeg fikk det til Gjøvik på torsdag forrige uke.. Kan noen fortelle hva som står i det man får fra Gatebil (meldt på utstilling)..? Er på ferie, så får ikke lest det før jeg eventuelt henter det på vei til Gatebil på fredag/lørdag.. Må jeg gjøre noe spesielt, eller er det bare å ta med det som kom i Posten, og ordne resten når man møter opp på Våler..? olehenri; Når kjører du nedover/bortover på lørdag..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg