Gå til innhold

Gatebil Våler 26-28 mai

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg fikk det til Gjøvik på torsdag forrige uke..

 

Kan noen fortelle hva som står i det man får fra Gatebil (meldt på utstilling)..?

Er på ferie, så får ikke lest det før jeg eventuelt henter det på vei til Gatebil på fredag/lørdag..

Må jeg gjøre noe spesielt, eller er det bare å ta med det som kom i Posten, og ordne resten når man møter opp på Våler..?

 

olehenri; Når kjører du nedover/bortover på lørdag..?

Velkommen til

Gatebil Festival

Vålerbanen 26-28 Mai 2006

Gatebil har gleden av å ønske deg velkommen til årets første treff på Vålerbanen. Her finner du litt info som kan være nyttig for deg å(hmm, her må du ha gjort en skrivefeil:well ) som skal stille ut/prøve bilen din på banen. Vi håper du får en fin helg med mange spektakulære opplevelser.

 

Generelt/ankomst:

Dette adgangspasset sørger for at du enkelt for bilen inn på treffområdet. Plasseres i venste del av front/siderute. Bør ligge synlig hele treffet, da dette er din bils ID ved bedømming og lignende. Billetter er en fordel å kjøpe på Billettservice/Posten i forkant. Da slipper du å stå i kø for å gjøre dette ved ankomst til treffet. Vaskeplass er på høyre side etter innkjøringen (bak grønt stort bygg)

 

Banekjøring

Her må man være raskt ute og melde seg på i sekreteriatet(ja så da håper jeg alle andre forsover seg slik at vi får plass:thumb). Etter å ha betalt der må bilen gjennom en teknisk kontroll (denne holder til i gul garasje bak sykestue, 20m forbi line-up). Veitrafikk loven gjelder ved kjøring på banen. Ingen uregistrert kjøring tillates. Bilen må være registrert og i GOD stand. Karosseriet må være rettet og lakert, uten synlige defekter.

Husk: Førerkort, vognkort og skilter av godkjent type med oblater

 

Treff

All kjøring i depoet skjer i gangfart. Ingen spinning el. Dette medfører bortvisning fra treffet. Biletter refunderes ikke. Kjøring med mopeder, ATV, go-ped(kult, da tar jeg med Gokarten:popcorn) er forbudt.(Untatt Gatebils CREW med gul vest). Vis hensyn til andre og andres eiendeler. Fyll og drikking på treffområdet medfører bortvisning. Ingen for oppholde seg å¨treff området etter stengetid. Camping tilates ikke på treff området. Stor camp med aktiviteter like utenfor treffet.

 

Sjekk ut http://www.gatebil.no for siste oppdatering om program og aktiviteter.

 

Vel Møtt!

 

Mvh

Joachim som gadde og skrive alt dette til Marvil:)

 

håper det ikke ble alt for mange skriveleifer..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lenge det ikke regner er jeg fornøyd:)

 

Samma sier jeg også. Alt er bedre enn regn! Er så digg å sitte i en campingstol langs bana ikledd shorts og t-skjorte, med god mat og drekke mens bila suser forbi og lager godlukt av smidd gummi, varme bremser og eksos! DET er ekte gatebil..:)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banekjøring

Her må man være raskt ute og melde seg på i sekreteriatet(ja så da håper jeg alle andre forsover seg slik at vi får plass). Etter å ha betalt der må bilen gjennom en teknisk kontroll (denne holder til i gul garasje bak sykestue, 20m forbi line-up). Veitrafikk loven gjelder ved kjøring på banen. Ingen uregistrert kjøring tillates. Bilen må være registrert og i GOD stand. Karosseriet må være rettet og lakert, uten synlige defekter.

Husk: Førerkort, vognkort og skilter av godkjent type med oblater

 

 

vil det da si at feks VS Motor m5`n ikke kommer til å kjøre?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår