Gå til innhold

Gatebil Våler 26-28 mai

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ryktes Dahlbäcks Golf RSI kveldet etter en runde, noen som har

mer info?

Ja, stemmer det. Snakka me Hans selv på lørdagen hvorfor han ikke kjørte. Det som hadde skjedd var på fredagen var han ute på banen og kjørte qualfigen til racing xtreme. Så var ikke elektronikkstryingen til dysa på sylinder nr 3 ikke satt i låsen sin så den hadde hoppet av og derreter svidd stemplet.

 

Derfor kjørte han bare på Fredagen.

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her sier dere at påmeldingssystemet fungerte perfekt!

For min del så fungerte det TRAGISK..

 

Jeg hadde lapp og alt i ruta men fikk faen ikke komme INN..

Di bare sa at forhåndspåmeldingen var egentlig for at dem skulle se hvordan di skulle organisere treffet.. og ikke for at bilene skulle komme inn..

Da sa jeg at hvorfor i helvete skriver dere det på hjemmesiden deres osv..

Nei sånn var det bare.. Så fikk jeg STRENG beskjed om å pakke meg bort derifra..

DA DRO JEG RETT HJEM!!

 

 

Vel, da er du den ene som ikke er fornøyd.. har ikke hørt noe annet enn skryt noe sted, om måten de organiserte det på i år...

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er du den ene som ikke er fornøyd.. har ikke hørt noe annet enn skryt noe sted, om måten de organiserte det på i år...

Han er ikke den eneste som slet med dette, to biler før meg måtte snu, og jeg krangla meg inn. (Hadde lapp i bilen)

Det var på randen til at jeg bare snudde å kjørte hjem igjen.

 

Hadde det ikke vært for at jeg skulle inn på dB-draggen hadde de nok bedt meg også snu, og dette er ALT FOR DÅRLIG!!

Når de sier at påmeldte biler skal komme inn så skal de faen meg komme inn også.

Jeg kjørte 45 mil, andre kjørte sikkert lenger også, og da er det faen meg jævli surt å komme til porten for å bli bedt om å snu når man har fått adgangspass til bilen.

 

Gatebil, SKJERPINGS!

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var endel misforståelser såvidt jeg har hørt. Det var dårlig komunikasjon mellom De vaktene inne på området og Vaktene som sto i porten. Ett eksempel på det er en bil fra NGK som kom og han fikk beskjed om at det var fullt inne. Selv om det var mye ledige plasser.

Jeg fikk snakka med vakta som styrte med parkeringen inne på området og han forsto heller ingenting, for det var da mange ledige plasser der. Det ble ordnet opp i rotet etterhvert, og de som hadde lapp slapp inn.

 

Vil egentli bare skryte til gatebil for dette treffet jeg. Selv om det er noen små rusk i maskineriet til tider. Det er ikke mulig å få alt til å gå 110% feilfritt når det er så mange folk/funksjonærer som er i sving. En eller annen vil alltid bli missfornøyd.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble også pekt til parkeringen, så spurte jeg om det var fult...og så så han lappen i ruta og beklaget seg og lot meg kjøre inn! så enkelt var det! kjempebra etter min erfaring ihvertfall... mulig det går på trynefaktor også da vettu! :D

er jo tross alt utstilling! :D

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sier dere at påmeldingssystemet fungerte perfekt!

For min del så fungerte det TRAGISK..

 

Jeg hadde lapp og alt i ruta men fikk faen ikke komme INN..

Di bare sa at forhåndspåmeldingen var egentlig for at dem skulle se hvordan di skulle organisere treffet.. og ikke for at bilene skulle komme inn..

Da sa jeg at hvorfor i helvete skriver dere det på hjemmesiden deres osv..

Nei sånn var det bare.. Så fikk jeg STRENG beskjed om å pakke meg bort derifra..

DA DRO JEG RETT HJEM!!

 

Sånn skal det definitivt ikke være! Med så mange vakter på jobb er det alltid noen som ikke klarer å følge innstrukseen som blir gitt dem. Men, rart du ikke ringte feks meg. Mitt nr har ligget ute under påmeldingen i hele vår, eller spurte vakkta om å calle opp none på sambandet som kunne hjelpe deg.

 

Samtlige som hadde pass i ruta eller hadde meldt seg på før fristen gikk ut ville kommet inn selv om de hadde glemt passet. Vi hadde lister i sekreteriatet og hadde delt ut nye pass på treffet. Har vært på mange biltreff både her og i utlandet, og man kommer veldig langt hvis man spør om de kan sjekke saken med en overordnet.

Har tatt vaktens oppfølrsel til etterretning, og kan garrantere deg at den uttalelsen han kom med til deg er noen han har funnet på. Samtlige vakter ble briefet i gjeldende rutiner hver dag under treffet.

 

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hittil?

 

Strålende organisert, bra med vakter og mye bra ellers.

Påmeldingen fungerte utmerket for min del!

Mye bra bil og mye frisk kjøring. Selv kjørte jeg til krampa tok meg, så dette var en av dem bedre Gatebil hittil. :D :D

What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår