Gjest kentiver Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Noen som vet noen plass man kan få kjøp overgang til seter? Slik at man kan få Peugeot seter i en Golf? Uten å må sveise å slikt. Husker jeg kom over det en gang, men husker ikke hvor. Ps: Håper jeg ikke plager for mange med å sette Peugeot seter i en Golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Har aldri hørt om noe slikt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Du Finner sikker dette på den fantastiske BILTEMA Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Fant på powerzone. Men de var svimlende dyre:( Noen som har erfaring med å sette uorginale seter i bilen? Mye arbeid er det som må til? Fant ut at jeg må bygge opp setet ca 6-7 cm framme, så lurer på å gjøre følgende: Fjerne fester fra gamle stolene Sette inn setet og markere for hul Borre hul i bilen\understellet Få tak i lange kraftige bolter, og bygge opp med skiver. Noen andre forslag? Festene på setet er veldig vanskelig å komme til, så blir faktisk lettere å sette fast setet mens det står på skinnene enn å ta av skinnene først:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Fjerne fester fra gamle stolene Sette inn setet og markere for hul Borre hul i bilen\understellet Få tak i lange kraftige bolter, og bygge opp med skiver. Noen andre forslag? Festene på setet er veldig vanskelig å komme til, så blir faktisk lettere å sette fast setet mens det står på skinnene enn å ta av skinnene først:( Syntes det hørtes litt jalla ut jeg da men....hva med og bruke understella til de orginale setene, som understell til de nye du skal sette inn. I bobla mi demonterte jeg de orginale stolene til jeg sto igjen med bare understella. Så borra jeg noen hull og laga en liten brakket og monterte de nye bøtte stolene oppå der. Da fikk jeg riktig høyede, det ser ikke jalla ut, og det sitter orntelig fast ved evt. kolisjon. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 På golf stolene sitter belte festet i stolen - ergo bøs setet sitte skikkelig. Finnes mye rå stoler som passer rett i en golf - så fatter ikke helt hvorfor du skal legge ned så mye arbeid å penger i dette. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Det jeg gjor for å få calibraseter i golfen, var å demontere de orginale slik at jeg satt igjen med "rammen" til setene.. Så demonterte jeg calibrasetene, og flyttet det man sitter på og ryggen over på rammen til golfsetene.. Hvorfor? Fordi om jeg skulle smadre golfen, så kan ikke forsikringselskapet pirke på at jeg har sveiset, kappet og herja på med setefestene osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hmm, så går og sette over rammen uten SÅÅÅ mye arbeid? Og det sitter godt? Peugeot setene er DRITTGODE å sitte i, og plus at jeg fikk dem gratis(Bilen ble skrota, sprengte motoren). Skal prøve og fløtte festene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Tok av setene og tittet idag, lurer på hvordan man tar av rammen på vanlige Golf seter? fant ikke noen skuer eller noe:( Noen som har tatt av slik? Trenger hele den ramma under Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Om du ikke får skrudd det av, så må du vel bare ty til vinkelsliperen og sveiseapperatet da. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er lett å sette det på det nysetet, bare jeg får det av:( For på det nye så er det bare å borre et par hull, så skru fast. Men..arg:( Vil ikke ødelegge setet som stod i bilen, kjekt å ha liggende. Skal stikke innom skrotern imorra å hente meg et sete der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Den rammen man sitter på er veldig dyp bak og høy fremme.. Kanskje lurt å se hvordan de peugeotsetene er før du begynner.. Men, vil tro om du kapper av "beina" på golfsetene og sveiser de fast på peugeotsetene, så vil dette være den enkleste løsningen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har plukket av på peugeot setene, der var det ganske enkelt, fant ut at hvis jeg får av hele understellet på Golf setet, så er det bare og borre 4 hul så skru rett fast i peugeotsetene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg