Gå til innhold

Selges: Pivot RHU-M (For og få "Sleepy Eyes")

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Selger en stykk Pivot RHU-M, altså en sånn liten boks som kan lage Sleepy Eyes på en bil med vippelykter. Boksen fungerer som bare det, og du kan selv justere i grader hvor åpen lyktene skal være (0-80 grader).

Hvordan den er og montere i andre biler enn 200sx kan ikke jeg si noe om, men i 200'n passer den rett inn ved lyktebryteren på høyresiden av ratte. Altså ser det ut som om det skulle vært orginalt med bilen!

Grunnen til at jeg selger denne er at jeg ikke har vippelykter lenger, men har du vippelykter er jo dette eneste måten og få de til å se litt fin ut.

Følger med bruksanvisning på hvordan du monterer den i disse bilene.

* Mazda:

MX5 (NA6CE og NA8CE)

* Toyote:

Trueno (AE92)

Celica (ST18)

Supra (A70)

MR2 (SW20)

* Nissan:

200SX (S13)

* Mazda:

RX7 (FC3S)

RX7 (FD3S)

* Mitsubishi:

GTO (Z16A)

Den kan helt sikkert kobles opp på andre biler med vippelykter, men det kan ikke jeg levere noen bruksanvisning på.

Sånn ser boksen ut

RHU-M.gif

og montert på en S13 ser det sånn ut

NoseBad180-2.jpg

DSCF0591.jpg

PM her eller SMS på 97691572 vist du vil gi et bud, den selges til høystbydene!

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bud på 600. Ingen over før mårradagen er slutt, så selges den for det budet.

gundersenautoparts, hadde satt pris på om du tok eventuelle bud på PM, så får jeg varsel om det med en gang jeg logger inn på bilforumet.

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider