Tortilla Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Sitter og klør meg i pappen her. Bolt som holder et reimhjul på ei veiv vil ikke rikke seg. Kan det være links (venstre) gjenger? Sett mot fronten av motoren og reimhjulet roterer normalt motoren mot høyre... ...høyre- eller venstregjenger? Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Finnes ingen huskeregel på dette! Chevrolet roterer med-sols og har rex gjenger, mens en gressklipper jeg har her roterer også med-sols har links gjenger. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørnings Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Alle toyota'ene har normale høyre gjenger på¨veiva ihvertfall! Spray bolten godt med crc eller annen rustløser og la det virke 10 minutter kvarter..så kan du gi bolten et bare gode rapp med en stor hammer/lite slegge. Så fyller du muttertrekker'n med olje og klemmer til(Hvis du har muttertrekker da). Det er trikset jeg bruker når bolten på veiva sitter fast ihvertfall!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 sett en latmann med riktig kopp på bolten og støtt latmannen mot torpedoveggen, rammen eller lignende! gi en liten kakk på startmotoren så løsner den Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Alle toyota'ene har normale høyre gjenger på¨veiva ihvertfall! Spray bolten godt med crc eller annen rustløser og la det virke 10 minutter kvarter..så kan du gi bolten et bare gode rapp med en stor hammer/lite slegge. Så fyller du muttertrekker'n med olje og klemmer til(Hvis du har muttertrekker da). Det er trikset jeg bruker når bolten på veiva sitter fast ihvertfall!:) Bruke slegge på veiva er ikke det lureste... fort gjort å skade lagerm'm Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg