vw-vegard Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hei! Det er bare en ting jeg savner på bilforumet, og det er en oversikt over "mine innlegg" slik som det f.eks er på hw.no forumet.. Dette er veldig oversiktlig og greit hvis man er aktiv i mange forumer samtidig.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hurtiglenker - Abonnerte tråder Der får du opp alle tråder du selv er aktiv i. Ellers har vel denne diskusjonen vært oppe ett par ganger før. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Trykk på navnet ditt, da får du opp en meny der du kan velge: Finn flere innlegg av ......... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Vi vil ikke ha en 2. rangs løsning med 3-4-5 sider man må laste! Jeg bruker hardware.no-forumet en del, og der bruker jeg direktelinken til mine innlegg(http://www.diskusjon.no/index.php?automodule=mytopics) når jeg skal inn på forumet, da får jeg med en gang en oversikt over hvilkne tråder jeg er aktiv i. På hardware.no er jeg "avhengig" av denne funksjonen, men her kan jeg telle på EN hånd hvor mange ganger jeg har brukt den inni hampen idiotiske bakvendt-metoden her.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Kunne godt tenkt meg en slik funksjon i allefall... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Er jo det da, bare gå i kontrollpanel å skru på automatisk abonomer tråder uten epost varsling det da, eller med, men da blir det dritmye spam på mailen :S Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Det er faktisk KUN 2 klikk og det er alt for vanskelig? Gleder meg til dere skal skru biler : "Hey ... det er jo mye lettere på den andre bilen jeg hadde. La oss levere den tilbake og få pengene igjen for slikt kan det ikke være" :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Har bare 1 klikk jeg, trykker bare på kontrollpanel så dukker alle de postene jeg har skrevet i før opp der hvis det står noe nytt i dem :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg