MSpeed Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Heihei Kjedet meg litt ikveld og lagde denne kjappe modden. brukte vell litt over en time bare. gikk for en clean stil som passer denne bilen perfekt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Tøff men nå har det vært nok old school for en tid fremover her! Dere er fanga i old school stilen se :jail prøv heller på no nytt Feks. "DTM" jetta eller rally jetta osv...... men tøff modd. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Oldschool er fett, og det forblir fett. Jeg personlig kan ALDRI gå lei oldschool, gammel VAG og gammel japse er noe av det beste jeg vet. Utrolig fet modd Jonce, men kunne latt dørhåndtakene være der imo. Flott å se en modd fra deg, ikke sett det på lenge. Ser frem til mer! :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg