PsychoPat Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hei, begge vurderes kjøpt brukt. Jeg har hørt og sett svært få spillere i denne prisklassen, tilnærmet lik 0. Jeg har hørt flere som sier at RF har hatt mye problemer med sine "nye" spillere, spesielt med det mekaniske? Er det noen som har hørt disse og kan sette de opp mot hverandre? De ligger egentlig i hver sin prisklasse, da Alpine kostet ca 14-15k ny og RF 8k ny (for et år eller to siden). Pris har ingen ting å si for min del - jeg ønsker kun den som gir mest for pengene. Jeg har heller ingen behov for den integrerte forsterkeren som er i Alpine'n. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 for all del,kjøp alpinen!! det er en kjempe spiller med alt tenkelig utstyr,tisdkomp,eq,3-veis aktivt delefilter+++++ RF har foresten sluttet å lage spillere.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg har en Alpine CDA-7998R jeg vurderer å selge hvis besluttningen din faller på denne. Kjempe spiller i verdens klasse må jeg si ! Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg