Gå til innhold

Respektløst!!

Ranger emnet

Nickeline

Anbefalte innlegg

Må si at jeg er litt overrasket over hvor lite respekt folk har for andres ting.

Parkerte i går på Aker brygge,og folk kom bort for å se.

Det er jo ting man må regne med når man parkerer en bil som er litt spesiell,men et sted går grensen.

Mange lente seg inntil bilen og tok bilder,det er greit nok. Men når folk kommer på tråsykkel og ikke gidder å gå av for å glane,men sitter på sykkelen og legger sykkelen inntil siden på bilen mens de glaner inn i bilen.En annen satt barnet sitt på panseret og tok bilder.... hva tenker folk på?Tror ikke de hadde satt pris på om noen hadde behandlet deres bil sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter 3 dager på Motorfestivalen, så jeg mange klåfingra personer som absolutt skulle ta å fikle på alt, til å med folk som åpnet og lukket pansre på utstilte biler, og en som "sjekka" åssen Lambodørene funka :boxers

Sperrebånd er ingen hindring, at folk ikke skjønner at dem ikke skal fikle på andres ting :shake

Menmen, synd med bilen din, håper ikke noe ble ødelagt eller at det ble riper eller noe..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sperrebånd er ingen hindring, at folk ikke skjønner at dem ikke skal fikle på andres ting :shake

Jeg skjønner godt hva du snakker om, jeg jobber i et Sikkerhetsfirma, vi leier oss ut til arrangementer og utesteder. Jeg tipper 1/3 av personene jeg har kontakt med på jobb er årsaken til at det finnes et marked for Vektere osv..

Senest igår var det en som fant at det var helt greit å stappe flere tørkeruller i kundetoalettet slik at det gikk tett, og ikke nok med det, han ble sint på meg da jeg ba ham om å ta det opp igjen:rolleyes:

Sålenge det ikke er egen eiendom gir folk seg blanke F..., irriterer meg noe så sinnsykt.. Har vurdert å dra ut kontakten på overvåkningskamerat vi har på jobb, gjør visse ting enklere da:chairshot ;)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett en del folk ta bilde av bilen min ogsaa... men det som irriterer meg... er at noen faktisk plukka av hesten paa bagasjelokket mitt, er en liten hes vedsiden av der det staar Mustang, den plukka noen med seg... WHY!!? *sigh*

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider