Viking067 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Ja, noen folk bare må se med fingrene.Er no dritt å komme tilbake til bilen og oppleve den full av finger/håndavtrykk.Og ikke minst nesemerker på rutene! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 er vel ikke du som har vært noen turer oppå stovner? rå bil! bare å kjøre mere her=) sorry for off topic Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Må si at jeg er litt overrasket over hvor lite respekt folk har for andres ting.Parkerte i går på Aker brygge,og folk kom bort for å se. Det er jo ting man må regne med når man parkerer en bil som er litt spesiell,men et sted går grensen. Mange lente seg inntil bilen og tok bilder,det er greit nok. Men når folk kommer på tråsykkel og ikke gidder å gå av for å glane,men sitter på sykkelen og legger sykkelen inntil siden på bilen mens de glaner inn i bilen.En annen satt barnet sitt på panseret og tok bilder.... hva tenker folk på?Tror ikke de hadde satt pris på om noen hadde behandlet deres bil sånn. du som hadde blå golf? var der i går! litt grom lyd i bilen din:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 du som hadde blå golf? var der i går! litt grom lyd i bilen din:) Du får lese litt nøyere.. Topic: Ja det utrolig mange som titter med henda. Fatter ikke at de har mage til det. Samme om det er en rusten, billig haug av en bil, er jeg aldri borti andre folks eiendom.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Noen er desverre litt for "entusiastisk" når det gjelder litt spesielle biler..... Sving dæ en tur te trondheim, så ska æ trøst dæ litt...:kiss Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fy faen, da fortjener man en smekk på hue, hvis det er en Murcielago roadster og du setter unga di på bilen... Bur idiotene inn... :jail Og ikke minst nesemerker på rutene! lol!!!! hakke sett det enda :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hmmm.... trur jeg må bli kjent med deg nickeline... murcielago...??? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 noen folk er bare heelt idioter...var ei fitte til kjærring som slo døra i bilen min... da jeg merket dette og sa ifra nekta hun...så viste jeg hu merkene på min og hennes bil..hu mente det var noe man måtte regne med på en parkeringsplass... og at den lista på døra på bilen min var lakkert var synd for meg for det var den ikke på¨hennes bil... enden på historien var at det ble litt svart for meg...truet henne og slo knyttneven det jeg kunne i framskjermen på hennes nye lille konebil...ble en stoooooor bulk + ripe...følte meg mye bedre etter det! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastra Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 noen folk er bare heelt idioter...var ei fitte til kjærring som slo døra i bilen min... da jeg merket dette og sa ifra nekta hun...så viste jeg hu merkene på min og hennes bil..hu mente det var noe man måtte regne med på en parkeringsplass... og at den lista på døra på bilen min var lakkert var synd for meg for det var den ikke på¨hennes bil... enden på historien var at det ble litt svart for meg...truet henne og slo knyttneven det jeg kunne i framskjermen på hennes nye lille konebil...ble en stoooooor bulk + ripe...følte meg mye bedre etter det! "noe man må regne med på en parkeringsplass?!" Hadde gått fullstendig fra forstanden!! Bra du gjorde det du gjorde men det betydde vel mer for deg enn for hun ang ripen/bulken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 OJOJ! håper det gikk bra med bilen din;) OT: er det den orange som stod til salgs hos sandven i Bergen? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Egentlig er det et fett hva slags bil det var,for folk bør jo ikke gjøre sånt uansett. Det er like irriterende å få riper i bilen sin om man har golf eller Bentley,men ja det var oransje roadsteren. :omfg En på bilforumet som kjører murcielago? WOW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 hadde jeg hatt murcielago så hadde jeg ikke finnet meg i at noen hadde gjort sånt ass..fram med neven da gitt..at folk er så dumme å ikke skjønner at dem skal holde seg unna, herreguuud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Mange her med store ord nå... "fram med neven" osv... Yeah right... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Må si at jeg er litt overrasket over hvor lite respekt folk har for andres ting.Parkerte i går på Aker brygge,og folk kom bort for å se. Det er jo ting man må regne med når man parkerer en bil som er litt spesiell,men et sted går grensen. Mange lente seg inntil bilen og tok bilder,det er greit nok. Men når folk kommer på tråsykkel og ikke gidder å gå av for å glane,men sitter på sykkelen og legger sykkelen inntil siden på bilen mens de glaner inn i bilen.En annen satt barnet sitt på panseret og tok bilder.... hva tenker folk på?Tror ikke de hadde satt pris på om noen hadde behandlet deres bil sånn. Er det din bil? Jeg hadde iaf ikke parkert denne bilen på Aker brygge uten at jeg sto maks 2 m unna og passet på. Sto du bare å så på at noen satte fra seg en unge på panseret? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg har ikke fått med meg et eneste ord i denne tråden, bortsett fra "murcielago":crazysant Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg