Nickeline Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Til orientering. Det gikk bra med bilen. Hadde jeg vært i nærheten når det skjedde hadde jeg sagt noe. Jeg parkerte ute på brygga,for jeg hadde lemt noe oppe i leiligheten som jeg bare skulle hente,så jeg så det fra 9 etg :-( Ikke så lett å si ifra da når jeg ikke hadde noen ropert for hånden. Men jeg har lært en ting: Kjør alltid ned i garasjen selv om jeg bare skal være borte fra bilen i 5 minutter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Kjør alltid ned i garasjen selv om jeg bare skal være borte fra bilen i 5 minutter.... Riktig... Da har du lært leksa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Var det du som kjørte den på søndag eller? e18 ved bærum Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Nickeline? Var det din bil som stod i de svingete bakkene forbi dal skole i helga? hørte noe om at bilen din var observert på nesodden og! -Mr.Transam- Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 e for så vondt av sånne folk som bare tar serg til rette! di skulle ha fått ett parr på kjeften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Til orientering. Det gikk bra med bilen. Hadde jeg vært i nærheten når det skjedde hadde jeg sagt noe. Jeg parkerte ute på brygga,for jeg hadde lemt noe oppe i leiligheten som jeg bare skulle hente,så jeg så det fra 9 etg :-( Ikke så lett å si ifra da når jeg ikke hadde noen ropert for hånden. Men jeg har lært en ting: Kjør alltid ned i garasjen selv om jeg bare skal være borte fra bilen i 5 minutter.... Lamborghini og leilighet på Aker Brygge.. Nice! :D God regel, men tøffere med ropert da ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickeline Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Her ble det litt å svare på.... Ja,det var den som sto i bakken etter Dal skole,det ble også kjørt en tur ut til Tangen. Nei det var ikke jeg som kjørte E18,så i en annen tråd at det var to damer i 50 årene. Jeg er ikke i 50 årene (ikke engang i nærheten) og han som kjørte var bilforhandler Sandven fra Bergen,og han er heller ikke i 50 årene :-( Så om min bil ikke er stjålet og fremdeles står i garasjen,har han som observerte bilen blingset ganske kraftig... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 når skal du til trondheim å ta med meg på prøvetur da???? murcielago er jo drømmen!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Her ble det litt å svare på.... Ja,det var den som sto i bakken etter Dal skole,det ble også kjørt en tur ut til Tangen. Nei det var ikke jeg som kjørte E18,så i en annen tråd at det var to damer i 50 årene. Jeg er ikke i 50 årene (ikke engang i nærheten) og han som kjørte var bilforhandler Sandven fra Bergen,og han er heller ikke i 50 årene :-( Så om min bil ikke er stjålet og fremdeles står i garasjen,har han som observerte bilen blingset ganske kraftig... ;-) Ikke ta det ille opp, men etter 3 siders lesing i tråden håpa jeg faktisk at ei 50årig dame var medlem på bilforumet :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Nickeline: Må bare gratulere deg med bilen! Håper du er fornøyd med Murciélago så langt. Helt siden den har vært prototype har den vært nr. 1 på min liste (Snek seg forran Diablo og Miura) =) Beklager off-topic! Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ikke ta det ille opp, men etter 3 siders lesing i tråden håpa jeg faktisk at ei 50årig dame var medlem på bilforumet :D 50 årig dame i lambo = MILF!! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 har du den Autostrada tok inn? og jeg snakker for hele forumet når jeg sier .. bilder? :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 når skal du til trondheim å ta med meg på prøvetur da???? murcielago er jo drømmen!!! :) Hands off!! Hu e mi!! :cool: Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skjerp dere... Vis jenta litt respekt, eller så forsvinner hu fra forumet og da kan vi sitte her og krangle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skjerp dere... Vis jenta litt respekt, eller så forsvinner hu fra forumet og da kan vi sitte her og krangle. Var ment som en sleivete komentar fra min side... Håper og tror faktisk nickeline forstår dette:) Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg