Gå til innhold

Respektløst!!

Ranger emnet

Nickeline

Anbefalte innlegg

Til orientering.

Det gikk bra med bilen. Hadde jeg vært i nærheten når det skjedde hadde jeg sagt noe. Jeg parkerte ute på brygga,for jeg hadde lemt noe oppe i leiligheten som jeg bare skulle hente,så jeg så det fra 9 etg :-( Ikke så lett å si ifra da når jeg ikke hadde noen ropert for hånden. Men jeg har lært en ting: Kjør alltid ned i garasjen selv om jeg bare skal være borte fra bilen i 5 minutter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til orientering.

Det gikk bra med bilen. Hadde jeg vært i nærheten når det skjedde hadde jeg sagt noe. Jeg parkerte ute på brygga,for jeg hadde lemt noe oppe i leiligheten som jeg bare skulle hente,så jeg så det fra 9 etg :-( Ikke så lett å si ifra da når jeg ikke hadde noen ropert for hånden. Men jeg har lært en ting: Kjør alltid ned i garasjen selv om jeg bare skal være borte fra bilen i 5 minutter....

Lamborghini og leilighet på Aker Brygge.. Nice! :D

God regel, men tøffere med ropert da ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det litt å svare på....

Ja,det var den som sto i bakken etter Dal skole,det ble også kjørt en tur ut til Tangen.

Nei det var ikke jeg som kjørte E18,så i en annen tråd at det var to damer i 50 årene. Jeg er ikke i 50 årene (ikke engang i nærheten) og han som kjørte var bilforhandler Sandven fra Bergen,og han er heller ikke i 50 årene :-( Så om min bil ikke er stjålet og fremdeles står i garasjen,har han som observerte bilen blingset ganske kraftig... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det litt å svare på....

Ja,det var den som sto i bakken etter Dal skole,det ble også kjørt en tur ut til Tangen.

Nei det var ikke jeg som kjørte E18,så i en annen tråd at det var to damer i 50 årene. Jeg er ikke i 50 årene (ikke engang i nærheten) og han som kjørte var bilforhandler Sandven fra Bergen,og han er heller ikke i 50 årene :-( Så om min bil ikke er stjålet og fremdeles står i garasjen,har han som observerte bilen blingset ganske kraftig... ;-)

Ikke ta det ille opp, men etter 3 siders lesing i tråden håpa jeg faktisk at ei 50årig dame var medlem på bilforumet :D

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickeline: Må bare gratulere deg med bilen! Håper du er fornøyd med Murciélago så langt. Helt siden den har vært prototype har den vært nr. 1 på min liste (Snek seg forran Diablo og Miura) =)

Beklager off-topic!

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere... Vis jenta litt respekt, eller så forsvinner hu fra forumet og da kan vi sitte her og krangle.

Var ment som en sleivete komentar fra min side... Håper og tror faktisk nickeline forstår dette:)

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider