Gjest 426hemi Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 og jeg snakker for hele forumet når jeg sier .. bilder? :P Enig der ass, hadde vært sabla moro og sett noen bilder av hærligheta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickeline Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg har ikke et eneste bilde av bilen,sorry. Kjøpte meg digitalt kamera påsken 2001 og har hittil tatt 9 bilder... så noen stor fotograf kan jeg vel knapt kalles :-( Og de 9 bildene jeg har er fremdeles kun på minnebrikken, så jeg kan vel i beste fall kalles et teknisk analfabet også. Men så det var noen som hadde tatt et bilde av bilen på E18,det ligger på carspotting. Alternativet er at noen på forumet som bor i nærheten kommer og tar bilder og legger ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Kan sikkert bistå med å ta bilder.. Hvor bor du hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 sikkert på aker brygge om hun hadde glemt noe i leiligheten når hun satt fra seg bilen? Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er det bare meg som tar dette som en slags "skryte" tråd? vet jo mer om henne enn noen andre på hele forumet her allerede:) Orange Lambo og 9. etasje på Aker brygge...hmm Kanskje det bare er misunelsen min.. hehe:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er det bare meg som tar dette som en slags "skryte" tråd? vet jo mer om henne enn noen andre på hele forumet her allerede:) Orange Lambo og 9. etasje på Aker brygge...hmm Kanskje det bare er misunelsen min.. hehe:) hilsen jeg er fra Bærum? hehe, neida! tror ikke trådstarter mente at det skulle bli en skrytetråd. Noen mennesker har mer enn andre, sånn vil det alltid være. Du aner jo ikke om hun jobber ræva av seg for å bo der og ha den bilen ;) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skryte tråd? Hun nevnte ikke hvilken bil det var før 5 hadde spurt om det... Og når de spurte om hvorfor hun ikke stoppet de så var det fordi hun var i leiligheten sin... Og det var ikke så lett å løpe ned fra 9. etasje som 1.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 synen dama skryter litt for lite jeg :) Hun er nok den her på forumet som har den desidert feteste bilen, og likevel kanskje en av de som det står minst om her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hun er nok den her på forumet som har den desidert feteste bilen Spørs på øyet som ser det... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Spørs på øyet som ser det... :) der var det mine som så ;) men regner med jeg ikke er alene om det synspunktet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 hilsen jeg er fra Bærum? hehe, neida! tror ikke trådstarter mente at det skulle bli en skrytetråd. Noen mennesker har mer enn andre, sånn vil det alltid være. Du aner jo ikke om hun jobber ræva av seg for å bo der og ha den bilen ;) Moooorn du;) nei. Bærum er oppskryt... Fikk bare feelingen når jeg leste gjennom hele tråden. Kanskje jeg er så vant til skrytemakere på forumet. Hadde hun kanskje nevnt alt i første innlegg så ville jeg kanskje ikke reagert. men syntes at det ble lagt opp til at hun måtte si hva slags bil og hvor hun bodde :) Og btw. On topic... jeg hater folk som ikke respekterer folks eiendom. Eat shit F***er Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Når det gjelder kjøreglede og pirring av alle sanser tror jeg hennes bil er klart fetest på forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Når det gjelder kjøreglede og pirring av alle sanser tror jeg hennes bil er klart fetest på forumet... Der kan jeg kanskje være enig;) hehe.. grise feit bil Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg har virkelig ikke ord for å beskrive hvor kult det er at hun har havnet her hos oss! Er ikke hver dag det dumper folk inn her med noe slikt som hun har. Og til min gledelige overraskelse var hun ikke som de andre lamboeierne jeg har pratet med: "altså du, jeg har leketøy for 5 mill i garasjen jeg ass"... :puke Bra at hvertfall en av de som har råd til slike biler ikke er oppblåste rasshøl! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hm, vet ikke hva jeg skal si jeg... Selv om noen tar på min 86-mod 240 GL, så blir jeg sur... Hadde noen satt ungen sin oppå bilen min hadde jeg holdt en jævlig lang tale og funnet noen riper og krevd lakkering av hele panseret! :D Er helt utrolig at folk må pille og dille med andres biler, men den som tok kaken i denne tråden var nok at hvis man parkerer på p-plass så må man regne med litt bulker og riper. Ja, jøss... Kondemnere bilen på p-plass mens vi er i gang. Grattis med herlig bil.... Øyvind Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg