Gå til innhold

Ustabil Motor

Ranger emnet

OPEL 2RE

Anbefalte innlegg

jaja då va eg hjemma ijenn.. men eg lurte på ein ting... bensinpumpe levere den enten bensin ellår ikkje bensin? for eg bjynne å lure på om det kan ver batteriet så e så dårligt at det ikkje levere nok strøm t bensinpompå så den ikkje levere nok bensin?? siden an av å t starte bare??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ot: hva hadde skjedd når det ene hjulet låg langt bak eller noe sånt, vanskelig å forklare, men du hadde den inne på kvia, begynne å ble et halvt år, år siden eller noe, er bare nysgjerrig:P

Det snakke me ikkje om her nei:) OFF joda... nå ska du hørra... eg knuste ALT av forstilling på venstra siå framme så då sto framdekke omtrent inne me beinå mine.. så då måtte falken komma å DRA bilen laus (klarte ikkje ta an me passasjer bil) å kjøran t verksted så røyg d 7 lappar dr åg... så din opelen her har kosta meg dobbelt av d eg kjypte an fordoh

Men kem e du å ka vectra kjøre du siden du har fått dette me dg?:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off då, hehe, hørtes ikke bra ut, husker når bilen din kom inn på verkstedet med det hjulet ja, du har sitt meg, har jobba på kvia, så har sitt bilen din et par ganger og gjenkjente deg her, men har sluttet på kvia og jobber på bilxtra, så husker deg fortsatt, hehe

Jeg kjører et helvetes vrak av vectra som er blå foran og burgunder rød bak, forrige vectraen var rød lik din, men automat, så den kvittet jeg med fort. om du har ennå sotinga på rutene fremme? mener jeg husker at du hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har soding på framrudene ennå ja 4%:eek: okei tror eg sto parkert foran bilen din når eg va på bixtra då.. huske ikkje heilt kem du e mendoh finne nok d ud ein gang... fronten min e jo max fucka då men... sprokken (limt å skrudd av kvia for å få d eu-godkjent uden kvasse kantar - dg?:op) hadde ikkje planar m å selga nei. kjøre an t an knele tenke eg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan godt ver, hehe, ikje så lett å huska, grunnen t at eg huske deg e pga vectraen din og at du kjende de på kvia. va vel arnt så tok eu godkjenning tenke eg meg, trenge rammå innforbi fangeren, så det har ikje någe og sei ;)

Hehe ja bjynne å kjenne di på kvia'en ganske godt ittekvert ;-)

Kan stemma godt at d va han arnt ja.. jævli koselige han tegne å forklare t mg:) hehe.. men den eu-kontrollen der tror eg di va ganske greie me mg på. fekk kun 1 1'er feil å d va grønne parklys. så ringte han dirdalen meg ittepå å me jabba litt å då kom me fram me mange mange mange ting så d burde vært feil på men d jekk fint d. fangaren va limt for an sprakk itte eg kjørte i rauå på ein volvo å då va d skarpe kantar på an. derfor limte di an ;-) Va du mekaniker på kvia du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, arnt ja, alt mulig mann, får t alt, pluss an e sykt greie og, sko senka bilen min, skrudde alt av og gjekk og tok lunsj, kom t bage så va senkefjørene på demperene, samme med hjullager, Dirdal e den kjekkaste sjefen eg har hatt, så di e litt snille og der, men kan faen ver pirkete og.

Eg va der for å få lereplass, jobba i 1 og halvt år, hørte ingenting, slutta, så 1måned ittepå så fekk ein aen lereplass, så viss eg hadde jobba der ein måned eller 2 t så hadde eg fått an, d e typisk, du kan ikje kalla mg mekaniker, men heller at eg va med ein mekaniker og skrudde for å lera, akkurat så lærling, så va eg dekkmann og, helvetes dritt jobb. menmen, angre på at eg slutta:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. nå har eg fonne ud ka d e.. strømmen t bensinpumpå dette ud i ny og ne visst... men eg finne ikkje ud koffår... virke ikkje så d e strøm øve sikringen i sikringsboksen heller... tror eg har fonne bensinpimpe rele'et me siå av hjernen (har ingen i motorrommet!!??) å d slår.. Någen så har peiling på koss ledningar går her? ellår ka så kan ver galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei då hadde me svaret.. JÆVLI ustabilt bensinpomperele så legg rett me siå av hjernen. d klikka¨å alt sånn men d va fucka aligavell... men nå e alt godt ijenn enn så lenge.. takke for alle svar.. å du opelmotorsport neste gang eg e på bilxtra må du sei hei å gi mg rabatt syns eg m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider