Gå til innhold

får ikke åpnet bagasjelokket

Ranger emnet


doffenhardaua26

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samme problemet i vinter, det er salt og dritt som har kommet inn i låsen bak, så den har kilt seg, dessverre er det nok bare bytte av lås som hjelper. Men er det andre ideer her så er det bare å prøve...

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter selv med dette problemet! I vinter så var den bakluka lei å låse opp. Nøkkelen får jeg rett og slett ikke inn i nøkkelhullet bak.. Så måtte bruke sentrallåsen fra 5 til 10 ganger før det skjedde noe (andre ganger ikke).

 

Og nå i det siste har det faktisk ikke blitt låst.. Fant ut det helt tilfedlig en dag jeg bare sjekket.. Litt skummelt hvis det har vært sånn lenge, tenker på anlegg og slikt.. Og nå om dagen fungerer den vanlig igjen.. Bortsett fra at jeg må bruke sentrallåsen da. Det er litt til og fra, så her oxo må noe gjøres!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sannsynlig er det låsekassa de som har tatt kvelden..kan skje med golf det! da må du ta av dekselet bak,noe som ikke er så lett når døra er lukket. om du evt ødlegger det for å få det opp.... fra innsiden kan du da åpne døra,og hvis det ikke går må du slå istykker låsekassa slik at den gir etter,da åpner døra seg og du kjøper ny låsekasse...dette er hvertfall en årsak til at du ikke får opp døra de...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår