Gå til innhold

Defekt(e) forsterker(e) ønskes kjøpt. Maks 500,-!

Ranger emnet

zews^^

Anbefalte innlegg

har en Macrom 44.07, dette er en 4 kanals, Den funka helt fint, til den en dag ikke spilte lenger, Power lyset veksler mellom gult og rødt. Det skal lyse kunn gult hehe.. Siden jeg ikke har peiling selger jeg den. Har ikke kvitering, el. Vet heller ikke når eller hvor den er kjøpt. Du får den for 300kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en Macrom 44.07, dette er en 4 kanals, Den funka helt fint, til den en dag ikke spilte lenger, Power lyset veksler mellom gult og rødt. Det skal lyse kunn gult hehe.. Siden jeg ikke har peiling selger jeg den. Har ikke kvitering, el. Vet heller ikke når eller hvor den er kjøpt. Du får den for 300kr.

Har du spesifikasjoner på denne? Og gidder du å skaffe bilder av kretskortet? Skal uansett tenke på det :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en Alpine V12 liggende, bror min skulle kobel den til. Slå gnist når han satt på pluss på amp, prøvde igjen, så kom det røyk utav amp. Ga faen i den i la den på hylla :P

Sikkert en simpel sak får de som kan det, kan skaffe bilde 22-23 mai, da er jeg hjemme på perm. Tror også jeg har en Phoenix Gold som er deffekt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har en Alpine V12 liggende, bror min skulle kobel den til. Slå gnist når han satt på pluss på amp, prøvde igjen, så kom det røyk utav amp. Ga faen i den i la den på hylla :P

Sikkert en simpel sak får de som kan det, kan skaffe bilde 22-23 mai, da er jeg hjemme på perm. Tror også jeg har en Phoenix Gold som er deffekt.. :)

Venter på bilder jeg :) Kanskje jeg kan kjøpe begge om vi blir enige om en grei pris.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger noen kjappe penger, og du får den jeg lista for 200kr. Send meg en PM hvis du aksepterer.

mvh

christian

Kjappe penger er dessverre vanskelig, får ikke noe før den 15. igjen. Og jeg ble litt fristet til å vente å se på Alpine og PG forsterkerne før jeg foretar meg noe.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har en defekt Alpine V12 MRV-F400. Vet ikke hva som er galt med den - men når jeg prøver å bruke den ryker bare sikringene (2x 20amp).

fikk dessverre ikke lagt ut bilder her - men den er maken til denne her http://cgi.ebay.com.au/Alpine-V12-4-channel-power-amplifier-model-MRV-F400_W0QQitemZ9719193845QQcategoryZ4950QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

har ikke specs, men vet at det er en fire kanaler også tror jeg den er på 4x40W RMS i 4ohm.

Om du er intr skal du få den for 300,-

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Alpine liggende, tipper den er 4-5år gammel men muligens litt eldre. Det er en 4 kanals + sub.

Den er forsåvidt ikke helt defekt, for jeg fikk spilt med den, men en dag kom det ikke lyd fra det ene frontsettet, sub og det andre frontsettet spilte fortsatt. Tydeligvis noe som er gåent inni der.

Kan prøve å ordne bilde og specs i løpet av helga. Den går billig, har ikke bruk for den, og gidder heller ikke å fikse den.

Edit: Bilde

alpine.jpg

98 Integra Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider