Gå til innhold

Svenskene klarer men klarer Norge det

Ranger emnet

Mr Golf 4

Anbefalte innlegg

Klarer bilstereo Norge dette......................................:afro

BILSTEREOKURS i Ronneby

--------------------------------------------------------------------------------

BILSTEREOKURS

Nu har du chansen att lära dig mer om bilstereo, vi på Blekinge bilradio kommer att hålla kurser där vi kommer att gå igenom mer grundläggande om bla: baslådor, kabeldragning, slutsteg, huvudenhet, multimedia, högtalare, basar, montering och mycket annat

Denna kurs kommer att vara GRATIS!

Föranmälan KRÄVS!

Vi delar upp kursen på två helger, allt för att ni ska få smälta all information vi ger er.

Vi kommer att köra Bilstereokurs på följande dagar:

10 juni

17 juni

Sedan en på hösten

10 september

16 september

Kursen börjar 12,00 och slutar ca 16,00

Platsen är Hos:

Blekinge Bilradio

Reddvägen 4

37273 Ronneby

0457-27211

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt ha betalt for det, hvis det var DET om å gjøre..! Herre min hatt..! :-s

Men det hadde vært gøyalt om noen i Norge kunne trø til med noe lignende! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo klart at svenskene gjør dette, er jo ett PR stunt uten like, de kommer sikkert til å selge bilstereo i bøtter og spann den dagen :)

Det finnes faktisk mennesker som er en blanding av idealister og næringsdrivende, og jeg ser ingen feil i det.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøre kurs på bilstereo.Om ikke gratis.Tror dette i framtiden vil

øke i både dbdrag og Emma konkurranse.Jeg tror også i årene fremover vil se att det blir flere deltagere innen bilstereo.Ett sted må en begynne.Jeg vet jo

att dette trengs planlegging i lang tid.Nå snakker jeg ikke om byggene

i nord og på Elverum.Men på ett introduksjons hva er bilstereo-kabel-strøm-

osv-osv.Dette er noe jeg savner.Hadde det ikke vært for att det i Sverige er

for langt unna,så hadde jeg meldt meg på......................:afro

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å avsløre for mye så har dette allerede vært på et planlegningsstadie hos oss i lenger tid. VI kommer nok ikke til å ha noe kursing i kobling av stereo, men snarere bygging av stereo. Spesielt da med bruk av støpeplast, støpeskum, polyester, glassfiber, trekking med vinyl, alcantara osv. Alt med en grunndig innføring i de forskjellige byggeteknikker, metoder osv.

Vi kommer tilbake til dette når "læreplanen" er klar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk mennesker som er en blanding av idealister og næringsdrivende, og jeg ser ingen feil i det.

Mvh

Dag Johansen

som Dag sier så er en blanding av idealister her i forumet, og selv har jeg tenkt noe slik for en stund siden, hos min gamle arbeidsplass var det nok plass til ca 100 mennesker og da jeg spurte så var ikke det noe problem men i den ny arbeidsplassen min er ikke plass til så mange, ellers også en ide å samle alle leverandører slik at de kan også visse sine produkter etter kurset og kanskje de kan "sponse" kurset til alle de intereserte? som sagt krever litt tid til planleging men til neste år burde være mulig å realisere.

det er vel rundt mai måneden det ville passet best da man får litt tid til bygning før Emma/Dbdrag/BassRace konkurransene.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye tid Mai da, måtte blitt til helgen, men etter det så er det dB-drag på Ørje, helga etter der er det vel Våler treffet osv osv..

Juni og Juli er ganske fullbooket og sånn fortsetter det jo utover, det hadde kanskje vært en plan å ta sånne kurs på vinteren når folk ikke har en dritt å gjøre uansett :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye tid Mai da, måtte blitt til helgen, men etter det så er det dB-drag på Ørje, helga etter der er det vel Våler treffet osv osv..

Juni og Juli er ganske fullbooket og sånn fortsetter det jo utover, det hadde kanskje vært en plan å ta sånne kurs på vinteren når folk ikke har en dritt å gjøre uansett :)

hehe... jeg mente neste år i mai da, men vet ikke hva Pål har tenkt på. :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider