bludnik Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har hørt at S60 kan leveres med programmerbar garasjeportåpner integrert i solskjermen på førersiden. Noen som har hørt om det? Kan dette ettermonteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Det er vel bare tull tror jeg men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 har heller ikke hørt om det. Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 VW har det på noen av sine biler... det visste jeg... men ikke at volvo har det... tenkte jeg bare kunne sjekke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Det kan ordnes på volvo også det..... 3 knapper på solskjerm... Har aldri sett det på noen bil, men sikkert kult.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 bæææh! :D nå blir jeg forvirra her :p er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 bæææh! :D nå blir jeg forvirra her :p er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt? :) ....Hos en volvoforhandler nær deg....... Det står i tilbehørskatalogen de har på delelageret.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortiz Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den fungerer ikke i Norge....står det i katalogen. Siter 95 Volvo 855 81 Porsche 911SC 75-Bmw 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 og hvorfor skulle den ikke fungere i norge? er våre garasjeport åpnere så vanvtittig annerledes enn i utlandet? Er vel bare å få frekvensen rett så skal vel det fungere. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Er da ikke unormalt med garasjeportåpner i bil da? De fleste amerikansere leveres med det (feks Chev SUV hvor den er plassert i taket), mercedes har hatt det i lang tid så hvorfor ikke volvo? Men en annen ting er vel at det fort begynner å bli problemer med å klare å programmere disse kontrollene ettersom det er så mange forskjellige portåpnere som oppererer med så mange forskejllige frekvenser og signaler. Men dagens teknologi er vel intet umulig :P Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg