El_Loco Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Nå er dagen kommet. En Golf Mk2 står ute på plassen sin og smiler. Da er det jo en selvfølge at bilen også får en egen tråd på forumet:) Bilen er en 1987 mod. 1.8 GL, helt original. Har masse planer for små og store modifikasjoner på den, først på agendaen står et nytt batteri, og fjerning av den stygge refleks-saken som sitter på tvers over hele bakluka. Bilder av bilen kommer i morra, i første omgang noen av bilen sånn som den sto når jeg kjøpte den. Nå skal jeg og kompisene kose oss mange kvelder fremover! Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 tror mange vil ha en skikkelig "overskrift" :P som feks El Loco, 87 golf gl Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Bilder av bilen kommer i morra, åhneida, de kommer ikveld, gitt! hehe. here goes: dett var dett. veldig original altså. mer stash kommer, ettersom at jeg føler jeg kommer til å bli litt sentral i denne prosessen :P //m out Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Den mangler bare skamsenk og fete felger! :partyon Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ja, og någet attåt... hehe Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 det ryktes btw at eier har noen halvfeite 17" for hånd... :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 kan bli fet denna ;) smeller du på noen 90fangere og baklamper, kanskje x-hairs i fronten? kan bli fett Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Eller bare senke og smelle på noen skikkelig old school felger. Edit: Bah, skrivefeil.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Nå skal jeg og kompisene kose oss mange kvelder fremover! håper det betyr å mekke på bilen? - Kan bli fet den der :) bare styr langt unna rs fangere fra helvete og hold deg til noe cleant :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Sånn kan det gjøres:thumb Sånn kan det også gjøres:thumb Sånn burde det ikke gjøres:puke Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 så sant så sant :) clean look fremfor alt. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Var ute og cruiset i dag, rullet innom Sand, Jessheim, til GTI-R's hule... Vi snakket litt om bilen, og jeg sa at den gikk bra til 1.8 GL å være.. Sitter jo som kjent kun 90 hester i den... Vi åpnet panseret, og da smalt det fra GTI-R: Næmmen, har du sett? Her sitter det en GTI-motor her gitt... Så nå er det altså ingen original GL lenger, men en GL med GTI-motor... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 det var jo ingen dålig overaskelse! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Rakk å mekke LITT bil i dag, dette er modifikasjonene som er gjort: Byttet batteri, slipper bekymringer med at bilen ikke skal starte. Byttet også klemmene, da de gamle var eid av rust og skit. Fjernet refleks-"dekselet" bakpå bakluka, og avdekket noe mer krokan. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 det var jo ingen dålig overaskelse! :) Nei, det må jeg si:D Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg