Joachim Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Old Skool er STYGT. Spar deg... Behøver ikke være en opphora RS tralle heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 det finnes en mellomting, og "oldschool-oldschool" som vi tenker på, er ikke en favoritt. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg ville ikke kastet bort penger på bilstereo, sportsratt, pedaler, girkule, gulvmatter i første omgang..Men på felger, blodsenking, fangere, hjulbuelister, og noe til fronten.. f.eks emblemfrigrill med badlook.. Felger og senk først, blir en helt ny bil! der er du inne på noe. felger+senk gjør utrolig mye. dessuten har den handling som et badekar på fylla nå... hehe Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er den ombygget så er det en fordel å ha bremser og bremsekraftforsterker (husker ikke den listen fra møller) iorden.. Tenker på skivebremser bak og 8 eller 9" (??) bremsekraftforsterker.. alt til sin tid :D forresten, han som var med og så på bilen, mente at det var monopoint i den så det er ikke el_loco som har glemt å åpne panseret osv :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Er jo lett å se forskjell på en monopoint og GTi-motor da. Bra han ble overrasket den riktige veien, og ikke at selgeren sa det var GTi-motor og at det egentlig satt en monopoint der:rolleyes: Er jo også mulig at det er en 90hk motor med GTi innsprut. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 blir vell mer som en gti motor da!:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hva er det som er "evolution" med denne bilen? :P Gikk mennesket på jordens overflate en uke etter "The Big Bang"? Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 du sjekka bilen nøye før du kjøpte den skjønner jeg hehedu får åpne bagasje rommet da å se om det er noe stereo der også. :) Halt deine schnauze! Jeg er da vel faen ingen ekspert på bil... Man lærer så lenge man lever... Dustete kommentar btw, ikke noe morsomt med den... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Syns kommentaren var morsom jeg, må da gå ann å ta en spøk uten du skal ta det ille opp. On topic: Noen flere bilder av bilen da? Interiør, motorrom etc. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 blir vel ratt jeg som må legge dem ut bare han får ut fingern... han mumla noe om "rykk-og-napp"-oppførsel på bilen idag, og at han hadde problemer med bensinpumpe som skreik + fikling med tomgangsskrue osv :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Halt deine schnauze! Jeg er da vel faen ingen ekspert på bil... Man lærer så lenge man lever... Dustete kommentar btw, ikke noe morsomt med den... hehe er du hårsår ? Men blir tøft dette, ja man lærer så lenge man lever :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Bensinpumpa er, etter det GTI-R kunne se, beregnet på vanlig 1,8 monopoint, og at den ikke klarer å levere nok trykk til den "nye" motoren... Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Nå er det lyd i balja mi også. CD/MP3 spiller: http://strommen-bilradio.no/product_info.php?products_id=748 Edit: nei, spilleren er ikke kjøpt på Strømmen, men fant grei beskrivelse av den på nettsidene deres. Spilleren er kjøpt av en kompis av meg som har hatt den i bilen sin i 1 mnd. Han er veldig fornøyd med den btw... Låner også noen rælete høyttaler-kasser av en kompis i påvente av noen Pioneer 6x9" på 330 W hver... Ved hjelp av denne spilleren og en ekstern mikrofon kan man bruke stereoanlegget som handsfree, og styre telefonen fra spilleren, ringe, bla i telefonbok osv. Alt skjer via Bluetooth. Har ikke testa det enda, venter på ny mikrofon. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Bensinpumpa er, etter det GTI-R kunne se, beregnet på vanlig 1,8 monopoint, og at den ikke klarer å levere nok trykk til den "nye" motoren... hva faen? det har jeg da aldri sagt! jeg sa jo til deg at for å ha GTI-motor MÅ man ha GTI-pumpe... og det har du! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 anyways, snerten spiller osv:D grattis! kommer seg, det her! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg