Gå til innhold

Behold! This is Evolution!

Ranger emnet

El_Loco

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pumpa til monojet skal gi dysa 1.2bar :) dvs at den pumper "litt" mer en det..

og til GTI med K-jet så ligger den på 5 og oppover :)

Ok. For etter litt hard kjøring(ikke at det vanligvis forekommer:)), så er det en høy summing fra pumpa. Hva er det? Begynner den å bli sliten, eller er det bare sånn det er?

*-87 Golf Deuce. "Syvsoveren"

Overraskende kvikk 1,8 K-Jet

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mods:

Lagt bakviskeren HELT nedtil lista på vinduet.

Fjernet rustent hengerfeste.

Fant ut at 90-fangere må gå foran stereo, av den enkle grunn at det ene festet til fangeren er rust-pulver... Men den henger fast likevel...

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjelp...

Med eller uten lister på dørene osv? Mye jobb å få det bra? Eller er det noe jeg kan fikse uten å sende bilen til lakkering?

Har forresten kjøpt et produkt som heter Can Trust til å pensle på rustflekker etter å ha pusset de HELT ned. Noen som har erfaring med dette? Verdt de 180 kronene den lille flaska koster?

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lyd i dashbordet også. Montert 2 stk. Pioneer høyttalere spesiellt tilpasset Golf 2. Kostet 890 kroner på Strømmen Bilradio.

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4087_35549,00.html

Fikk hjelp av GTI-R, og det ble meget bra, om jeg må få si det selv:)

Så nå strømmer musikken fra høyttalerene, og jeg ser fram til videre utvidelse av det som skal bli et rent Pioneer lydanlegg.

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lyd i dashbordet også. Montert 2 stk. Pioneer høyttalere spesiellt tilpasset Golf 2. Kostet 890 kroner på Strømmen Bilradio.

http://www.pioneerelectronics.com/pna/product/detail/0,,2076_4087_35549,00.html

Fikk hjelp av GTI-R, og det ble meget bra, om jeg må få si det selv:)

Så nå strømmer musikken fra høyttalerene, og jeg ser fram til videre utvidelse av det som skal bli et rent Pioneer lydanlegg.

HVordan får man ut høyttalerne fra dashen, er det bare å skru av dekslet overhøyttaleren og ta den ut, eller er den klipset fast? Noe bilder fra montering?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVordan får man ut høyttalerne fra dashen, er det bare å skru av dekslet overhøyttaleren og ta den ut, eller er den klipset fast? Noe bilder fra montering?

I ytterkant av hvert deksel sitter det ett litt mindre deksel.. Vipp det ut med en flat skrutrekker, skru ut skruen. Legg håndflaten oppå dekselet å dra til deg.

Da er det løsnet.

Høyttaleren sitter i 6'ere (Sånne man må bruke skralle på ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen får man viskeren helt ned? min ligger 2-3 cm over. Trykker jeg den ned er det bare staget som vrir seg..

du tar en flattrekker og vipper opp dekselet over armen der den sitter fast på motoren(utenpå luka) Den er skrudd fast med en mutter. Den løsner du på, og setter armen der du vil ha den(helt nede ved lista selvfølgelig:)) og strammer mutteren igjen. Så setter du bare tilbake den hetta du løsnet først...

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey! da var det in business med frontsett! men må nok se oss nødt til å legge opp kablinga til woofer/forsterker på nytt. det så ut som et h*rehus sånn det lå sist jeg så det :D

Name a day... :)

JKM Golf-crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider