El_Loco Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Gleder meg til i morra, da skal jeg og GTI-R mekke så og si hele dagen:) Målet er å få tatt all rusta på golfen min:D Og kanskje noe annet snacks. Elefanten skal i hvert fall til pers på Golfen til GTI-R, eller hva sjef? Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 right! men, rust er ingen spøk så vi får se hva vi får til. føler fred_stian kommer bort en tur med noe snax til meg også snart :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ja... Forandring fryder, sa svensken og snudde det runde bordet. Mye forandring er det i hvert fall ikke blitt her i gården. Golfen har fått anlegg, det er vel alt.. Men til helga nå.. DA skal ALL rusta tas. Kan ikke si at jeg gleder meg, men det må jo gjøres... Og så skal det skiftes olje og oljefilter. Og så skal vi ta en titt på bensinpumpa. Bilen stoppa i oppoverbakke på vei inn i rundkjøringa ved Olavsgård ved Strømmen i dag. Heldigvis var GTI-R og en kompis til med meg i bilen, så vi fikk dyttet den inn på industrifeltet. Bensinpumpa er sånn at den ikke tåler kø-kjøring, da kutter den. Men gi den ett minutt, så går den som et skudd igjen, etter litt forsiktig igang-kjøring.. Noen anelse om hva det kan være, tips meg gjerne, selv om jeg må kjøpe ny bensinpumpe. Bilen har stått hos forrige eier gjennom hele vinteren, kan dette ha noe med saken å gjøre? Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 dårlig jord? herja relè ? eventuelt bare en pumpe som driver og tar kvelden? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 dårlig jord? herja relè ? eventuelt bare en pumpe som driver og tar kvelden? Trolig det siste alternativet... Den driver og summer no j***** etter både kø-kjøring og litt hard kjøring. Tror nok det blir bytte av bensinpumpe. Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg