licorice84 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 så vurderer man altså å skaffe seg et sett av disse: http://www.autospar.no/TU641719.jpg ... men jeg klarer ikke helt å se hvordan fargen på sifrene er? og hvordan er "passform" og kvalitet? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 sifrene er "svarte" og passform er "god" sett bort i fra at triptellereren kan havne helt feil da! og det faktum at strekene ikke passer helt om hverandre selvsagt da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 takk for svar. så i praksis betyr det altså at hvis man er nøye og tar seg god tid når man putter det på plass, skal det stort sett gå smertefritt? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Eller mekke selv! :P det er like greit! Klar for mekking snart eller?? :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 ELLER det :D ja, jeg er klar som f, jeg! kommer hjem fra stavanger idag, også skal jeg prøve golfen til El_Loco. måtte blåses reint litt sot, for den er visst kjærringkjørt:D skruing denne uka, er du med? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 noen som her som kunne tenke seg å mekke noen til meg eller som har noen ferdig laga? har selv en golf 2 gl (1988):) Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 vi kan sikkert prøve å ta litt bilder underveis i prosessen så du greit kan gjøre det selv? det ligger plenty av bilder/info i eldre tråder her hvor de tar for seg dette. har en finfin guide en plass som jeg skal komme med link til etterhvert. du kan jo smiske med fred_stian ? :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg