Kenti Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hei. lurer på en del anngående sierra (sedan) Cosworth... har tenkt å kjøpe en sånn. hva er å anbefale? ser noen har 200 blokk, hva er forskjellen? finnes d noe bedre? noe jeg bør holde meg unna om jeg skal trimme elelr kjøpe en som er trimmet? hvilken topp er best? ser noen har rød grønn blå, hva er forskjellen på de? finnes d flere farger? hvilken topp er best? har derre forslag til bil jeg kan kjøpe?:) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Rød topp = 205 blokk, og er samme som i vingebilen, og 2,0 is... Grønn topp og de fleste andre er 200 blokk... 200 blokka tåler litt mer en 205 blokka. Vil anbefale deg å kjøpe en bil med orginal motor, så kan du heller trimme selv, så vet du hva du får ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheHans Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Rød topp = 205 blokk, og er samme som i vingebilen, og 2,0 is... Grønn topp og de fleste andre er 200 blokk... 200 blokka tåler litt mer en 205 blokka. Hva vil det si i den store sammenhengen? Tenker ved trimming og slikt.. Driver og fundere på og få tak i en motor som treng renovering og samtidig bygge den opp slik at det tåler litt juling. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 205 blokka tåler ikke over 400 hk, mens 200 blokka gjør d.. Vingebil = 205 blokk Sedan 2wd = 205 Blokk Sedan 4*4 = 200 blokk Escort Cosworth = 200 blokk Det er også forskjell på toppene.. Da er 4*4 toppene og Escort topp best.. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 men det er vel selve rådene, stemplene og veiva som ikke tåler mer enn 400 hk eller er det hele sullamittn?? totte88 Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Veiv, råder, og stempler tåler langt over 400 hk. Det samme gjør en 200-blokk. 205-blokka derimot kan du revne med 400hk Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Veiv, råder, og stempler tåler langt over 400 hk. Det samme gjør en 200-blokk. 205-blokka derimot kan du revne med 400hk Så sant det ikke er en RS 500 blokk da,de heter vel også 205? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Så sant det ikke er en RS 500 blokk da,de heter vel også 205? Stemmer! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 det har blitt bremsa 700hk på org cosworth veiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordcosworth Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Kort fortalt er vel dette en bør trakte etter: 200 blokk, 4wd topp, 2wd eksosmanifoil, 4wd innsug. Er vel de beste orginale bitene fra begge motorene. En sliten motor koster å stelle opp, men da vet man hva man har.. Siter Sierra Cosworth sedan 2wd 300hk, 455nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harry___ Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 hva må man gjøre for å få en 300-400 hk å hvor mye kommer det på sånn ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Det er jævli stor forskjell på 300hk og 400hk, så skal du ha et vettugt svar så må du snevre ned effektmålet. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harry___ Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ca 300hk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark1 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 t34, grønndyser, 3bar map og annen chip. Siter NorskEscortRegister.Net Escort Mk1 og Mk2 register Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 t34, grønndyser, 3bar map og annen chip. + grpA topp pakning, bensintrykksregulator, eksos, og helst en litt større cooler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.