Marius Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Denne har vel godt en runde før men. Noen spørsmål Hva jobber du med? Hvor mange her jobber egentlig med bil? Hvordan er bilinteressen på hobbybasis etter du fikk bil som jobb? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jobber som smed nå jeg da.. Frank Smed A/S blah Men det er bare til sommerferien, da er vk1 kjøretøy søkt på, og kansje det blir bilmekaniker av meg.. Bilinteressen på hobbybasis er vel over gjennomsnitt.. Liker å skru og se resultat av skruinga.. Blir nokk mye skruing med sierran nå motoren kommer, og jeg gleder meg faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jobber som webdesigner, fotograf og MC/båt selger :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Elektriker og bilen er hobby... Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 For øyeblikket går jeg på skole, men jeg skal være elektrolærling i Aker når jeg er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber ikke nå, men jobbet som mcmekaniker før. Har gått tilbake til skolebenken nå da, få meg litt papirer. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber som student, og frilans biljournalist. Jobber jo da litt med bil, men det blir ikke så mye. Har bestemt meg for iallfall ikke bli mekaniker, eller lignende, ettersom jeg har snakket med mange som har mistet interessen etter de begynte å skru på jobb. Blir vel litt kjedelig å ligge under bil både på jobb, og når du kommer hjem fra jobb. Dessuten, finnes det noe bedre enn å være revisor (el. lignende), og gå hjem og kappe en bil i to? ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 :puke jeg er barnehage onkel. Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 IT-ansvarlig Bruker bil noen ganger i jobbsammenheng da :) Ellers er det hobby Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber i et rekruteringsfirma for tiden. Skal flytte til utlandet (russland) i løpet av sensommeren og bli der et år for å prøve å få jobb som oljemegler. evt utdanne meg innenfor det. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Datating... Bil er bare hobby og pengesluk. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber som barnehageonkel. Jeg for min del, kunne ikke tenkt meg å vært bilmekaniker 8 timer om dagen, for å komme hjem å skru enda mer.. Men det er jo meg da Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 IKT-Lærling..Bruker alle pengene på bil og alkohol, det mest fornuftige her i verden! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 IKT-lærling.. penga går som hos mange andre til bilen :D Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hei. Jobber hos en bil-importør med teknisk support, kursinge, etc... Bilinteressen kom vel etter at jeg hadde kjørt den føste bilen som gikk noe spesielt. Var MC/Cross det starta med(-mekke-interressen). Men hva jobber du med, Marius (trådstarter) ? *-nå er jeg spent :) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg