Marius Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Denne har vel godt en runde før men. Noen spørsmål Hva jobber du med? Hvor mange her jobber egentlig med bil? Hvordan er bilinteressen på hobbybasis etter du fikk bil som jobb? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jobber som smed nå jeg da.. Frank Smed A/S blah Men det er bare til sommerferien, da er vk1 kjøretøy søkt på, og kansje det blir bilmekaniker av meg.. Bilinteressen på hobbybasis er vel over gjennomsnitt.. Liker å skru og se resultat av skruinga.. Blir nokk mye skruing med sierran nå motoren kommer, og jeg gleder meg faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jobber som webdesigner, fotograf og MC/båt selger :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Elektriker og bilen er hobby... Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 For øyeblikket går jeg på skole, men jeg skal være elektrolærling i Aker når jeg er ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber ikke nå, men jobbet som mcmekaniker før. Har gått tilbake til skolebenken nå da, få meg litt papirer. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...