Bestigo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Rørlegger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Førstegangstjenesten, og jobber i barnehage vesidna. Til høsten blir det skole Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratus v6 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Rørlegger lærling, er ferdig med lærlingetida i august så da blir det fagprøve. Siter Chrysler Stratus 2.5V6 LX -95mod Ford Scorpio 2.8V6 GL -86 (Vrak) Ford Sierra 2.0L[at] -86 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Selger dekk og felger til alle døgnes tider... Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er student. . . enda 4 år+++ igjen Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Bilselger gitt. Stortrives med det! Bil er en lidenskap selv om det nå opptar stort sett 18 timer av hvert døgn. Eneste bakdelen med å jobbe med bil som jeg gjør blir at man blir så jævla realistisk om ting som f.eks. at det ofte er svært 'bortkastede' eller iallefall absolutt ingen investering å tune og style bil for hundretusener. Men, man lever bare en gang! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 jobber på delelageret på Sortland Auto.. (årets Møller forhandler 2005 :phatyo ) og trives med det =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|RockFordFosGate| Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har fått jobb i Odfjell Drilling, så jeg reiser offshore om et par mnd. Bilinteressen kommer nok fint den når jeg har 4 uker til gode mellom hver tur. Edit: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101937&highlight=offshore Siter Bil kommer etterhvert.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jobber som forskalingssnekker i Backe Ø. begynte som sommerhjelp da jeg var 16år og da var jeg solgt. snekker skulle jeg bli. så etter allmenn ble det byggfag og nå skal jeg opp til fagprøva om...oi..denne mnd gett:) ellers er bil en stor hobby som jeg bruker all min tid på. har vært bilinteressert siden jeg var en liten jenteunge,har jo så og si vært oppvokst på banen siden faren min har kjørt rallycross i mange år... så interessen og lidenskapen for bil har bare vokst seg sterkere og sterkere:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
$tonear^^ Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er straks ferdig med VK1 Sjøfartsfag. Så blir det 2 år som matros lærling på ein eller anna Eidesvik båt, før det er to nye år med skule. Bil har eg altid intr. meg for. Og kommer nokk til å kjøpe en i løpet av denne sommeren.. Siter Kjører: Derbi GPR Replica 03mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er for tiden minibuss sjåfør i luft forsvaret(førstegangstjeneste) er plassert på Ørlandet. Jobbet som avløser i grise hus siden jeg var 16. Er utdannet som forskalingsnekker. Og gleder meg som en unge til den 20mars 2007 for da skal jeg begynne og svinge hammeren igjen.. blir godt og tjene noen penger at.. bilinteressen er kun hobby da, best sånn tror jeg. blir på samme måte som med jobben. gidder ikke snekre så mye hjemme for og si det sånn.. Er i grunn fint med bil som hobby når man har det lønn systemet som jeg har. 3-4 morrosamme etterskudds lønninger i året er fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jobber som forskalingssnekker i Backe Ø.begynte som sommerhjelp da jeg var 16år og da var jeg solgt. snekker skulle jeg bli. så etter allmenn ble det byggfag og nå skal jeg opp til fagprøva om...oi..denne mnd gett:) ellers er bil en stor hobby som jeg bruker all min tid på. har vært bilinteressert siden jeg var en liten jenteunge,har jo så og si vært oppvokst på banen siden faren min har kjørt rallycross i mange år... så interessen og lidenskapen for bil har bare vokst seg sterkere og sterkere:) Jenta som har skjønt det. langt i mellom dere på en bygge plass for og si det sånn.. Fag prøva er ikke noe stress da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysterio Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Trailersjåfør. Har også utdanning innen Elektromekanikk. Bil er bare hobbybasert;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg kjørerer vare distribusjon for nor-cargo. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ferdig på Vk2 Bilelektronikk nå om noen uker (Serviceelektronikk). Og lærlingkontrakta med Scania Hamar ligger på rommet mitt. Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg