Joachim Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Går IKT på skolen nå, skal gå Elektro neste år.. VK1 altså.. Ellers jobber jeg på Hydro Texaco Fetsund ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg er tømrer og bilintressen er bare en hobby. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Maskinfører her ja :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber i laminatbransjen. I industrien :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Går på ei linje som heter tekniske og almenne fag. Er industrimekanikerlærling på andre året. Bil er bare hobby for min del. Jobba en sommer på ett bilverksted og bestemte meg for å aldri bli bilmekaniker. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djnick Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 jeg er fisker og trives med det.mekke interssen kom når mopedlappen havna i baklomma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber som IT-tekniker/driftsansvarlig i en av norges største bedrifter (statlig) med 31.000 ansatte.. Jobber også som designer og fotograf for Ungdomsportalene AS, som driver en rekke internett-portaler for ungdom, samt at jeg driver eget foretak som freelance-fotograf.. Bruker bilen både mye privat og jobb.. bildilla har jeg hatt siden jeg var liten gutt, og hadde min første bil når jeg fylte 16 og startet med øvelseskjøring.. da var det senka kadett GSi med L i bakruta :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hva jobber du med? Skoleelev, VK1 Almenn - Realfag Hvor mange her jobber egentlig med bil? Ikke meg, lørdagsjobb på trelast:p Hvordan er bilinteressen på hobbybasis etter du fikk bil som jobb? Kan vel ikke svare der heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Skoleelev på heltid - VK1 Medier og kommunikasjon. Jobber for Max Power noen dager i uka, og litt innimellom for markedsavdelingen til forlaget. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber som Mediegrafiker (grafisk designer)... og strø-jobber som vikar på butikker/bensinstasjoner ect. Er også "hobby" fototgraf (av og til) hihi... mange flere penger som kan (og må) brukes til bilen <3 Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber som Telemontør i Sønnico (Lærling) på dagen, og skrur bil på ettermiddagen. Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber som Billakkerer lærling, har ikke brukt mindre tid på bilen etter jeg begynte å jobbe iallefall. Skrur jo veldig lite på jobb, blir heller mange timer spakkelsliping :puke Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 jobber på bs-teknikk. og driver med syrebading av bil karosserier og div andre ting... sandblåsing/glassblåsing. lakkering/pulverlakkering++++ også har jeg jo prosjekt bilen min som jeg bruker mer tid og penger på en noe annet:) interesen for motor drevne ting starta i veldig ung alder... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber i Hafslund Sikkerhet som vekter.. Mest Mobilt Vakthold på natterstid, men er da innom litt verditransport, stasjonær vakt etc av og til :) Bil, hmm.. pengesluk, har ikke brukt så mye penger på civicen ennå som jeg gjorde på de andre bilene, men det årnær seg ettervert det og vel :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber i Sønnico som elektriker (les: lærling), avd. Bergen naturligvis. Bil har tatt mye av interessen min, begynte vel da jeg gikk på grunnkurs eller noe. Kan ikke skru noe voldsomt, men klarer forskjellige ting og tang, og selvfølgelig det elektriske ;) Det meste av lønninga går til bilen. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg