DCA Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Forskalingssnekker i Veidekke... bilen er bare en intresse...meget stor en sådan siden jeg tok mine første skritt.. Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Studerer Økonomi & Administrasjon på HiO, og jobber deltid som grafisk designer i et lite IT-firma. Fikk bilinteressen første gang jeg var og så på Rallycross-EM på Lyngås, jeg var vel 5 år eller noe i den dur. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 jobber som bilmekaniker. så blir bil nesten døgner rundt! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Studerer Økonomi & Administrasjon på HiO, og jobber deltid som grafisk designer i et lite IT-firma. Fikk bilinteressen første gang jeg var og så på Rallycross-EM på Lyngås, jeg var vel 5 år eller noe i den dur. Hei! Tok du sen spesiell linje for å bli grafisk designer? Vurderer dette senere når jeg starter på Vgs skjønner du, da jeg driver med Adobe Photoshop, nærmere bestemt virtuell tuning av biler. On topic: Er skolebenk sliter, men har vel ikke noe annet valg enn å få gå ut av ungdomsskolen med et bra snitt og starte på vgs. Bah. Ble bil interisert takket være min far, og mor litte grann. Startet vel med min fars Nissan Cherry, savner å sitte i den, bråket som et udyr. Pluss alle lekebilene jeg hadde når jeg var en liten ung gutt. :driving Ikke minst, Indy Car Racing 2! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hei! Tok du sen spesiell linje for å bli grafisk designer? Vurderer dette senere når jeg starter på Vgs skjønner du, da jeg driver med Adobe Photoshop, nærmere bestemt virtuell tuning av biler. Jeg gikk Media & Kommunikasjon på Vgs., hvilket ga en bra innføring i mye relevant og mye ikke-relevant. Hadde blant annet mye moro med film og lyd ved siden av det grafiske. Jeg jobba litt freelance med web og grafikk mens jeg tok videregående, og den jobben jeg har idag har jeg fått gjennom bekjente. Lykke til! :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Går siste året på Almenn. Jobber noen ganger i uka på ICA Nær for å skaffe penger til å holde bilen i drift. Ellers jobber jeg litt for pappa utenom det. Til neste år ender jeg vel opp på en eller annen datalinje, sannsynligvis Drift av datasystemer i Trondheim. Edit: I dag ble det bråt endringer i planene om å dra til Trondheim for å gå på skole takket være forsvaret. De vil vist ha meg til Indre Troms av alle plasser på denne jord, men er ikke stort å gjøre med det da.. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Bilmekaniker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Utdanning: Traktor/Anleggsmaskin reperatør Var: Avløser Devil Jobber nå som Gaffeltruck sjåfør.. :cool: skrur selvfølgeli endel bil på fritia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Er deltids ansatt på Meny. Ellers går jeg på skole, teknisk almenn fag mekanisk. et år igjen og et år i lære før jeg har fagbrev som mekaniker. etter det stikker jeg kanskje til Trondheim og NTNU. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jeg selger dekk og felger stort sett hele døgnet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 jeg jobber som prostituert.....så og si døgnet rundt....bilinterressen har kommet etter mange kvelder i baksete på div. koners biler rundt om.....volvoen er fin når det gjelder bom-bom....baksete såvel som foran eller enkelt og greit over huven....... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Siste året på videregående,får håpe jeg kommer inn på media og kommunikasjon.Deretter blir det norsk fotofagskole (eller noe slikt) i trondheim om jeg orker. Hobbyen er å ta bilder samt skrive litt i alfa romeo`s medlemsblad,jobber med å vaske i et samfunnshus å det funker ok.. Ellers er det bare velstand.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 jeg jobber som prostituert.....så og si døgnet rundt....bilinterressen har kommet etter mange kvelder i baksete på div. koners biler rundt om.....volvoen er fin når det gjelder bom-bom....baksete såvel som foran eller enkelt og greit over huven....... Du har ikkje stillingen som moderator lengre? Ha...ha! :cocain: Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 jeg jobber som prostituert.....så og si døgnet rundt....bilinterressen har kommet etter mange kvelder i baksete på div. koners biler rundt om.....volvoen er fin når det gjelder bom-bom....baksete såvel som foran eller enkelt og greit over huven....... :???: :respect Er 3 års student på 5årig mastergrad i prosessteknikk.... Skrur en del bil, og kjører forsåvidt stygt.... Elsker streetmeets, så NÅR BLIR NESTE?? Marius?? Håkon A.?? Noen som tar ansvar her...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jobber som Elektirikerlærling og bygger båtdamndamn Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg