Gjest ReVolvolution Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Monterer solfilm/bildekor/skilt etc. Ellers utenom (og i) arbeidstid, BIL! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Jeg er per i dag student, og kommer nok til å være det noen år fremover ennå. I øyeblikket fullfører jeg siste år på 3d-Animasjon ved Idefagskolen, og fra høsten av skal jeg studere Automotive Design ved Swansea Institute of Higher Education i Wales. Med andre ord, jeg skal bli bildesigner! :D Om det påvirker hvor bilinteressert jeg er? Tja.. altid vært i overkant uansett... sombrero Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Gikk bilmekken, men endte opp med å bli lærling på delelager istedet. Ferdi nå i august. Vet ikke hva det blir til da. Har gått litt opp og ned med bilinteressen, har vært kraftig lei til tider, men siden det kom inn med morsmelka er det vel kommet for å bli kan det virke som. Klarer ikke la vær. Men gamle motorsykler har jeg bynt å interessere meg veldig for i det siste. Ikke det at jeg har penger til å drive med noe sånt nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 - Studerer Økonomi & Administrasjon ved HiN - Jobber som Taxisjåfør i helger og helligdager - Jobber på ICA Distribusjon - Jobber i Narvikfjellet A/S Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Elektriker lærling og bensinstasjon i helgene. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jeg jobber som Tannkiropraktor. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 vk1 kjøretøy.. begynner sm hjelpemedarbeider på delelageret på en skodaforhandler om en mnd.. Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Har gått vk1 bil mek, vk1 skade/lakk,vk1 skibsbygg.. og er nå fortiden lærling på siste året innen motor mekaniker faget som mek av marine/industri motor alt fra stort til smått... bil interessen begynte vel med kjøp av trial sykkel til konfen og forsatte til moped, og begynte for alvor da jeg fikk min første bimmer da jeg var 16.... bil er livet... men akk så dyyyrt! :P :driving Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 student i temmelig nøyaktig en mnd til... etter det kan jeg med rette kalle meg sykepleier.... jobber med funksjonshemmede barn :D Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 -Studerer til Ingeniør ved Høyskolen I Telemark -Reisejobb som elektriker (2 uker på og 3 uker fri) Kombinerer studier/jobb. Neste år blir det kun jobb og avslapping i fri periodene ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Jobber som billakkerer. Bil er en lidenskap for meg, og gjør derfor allt selv. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrix Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 skole og shell edit: bankraner på hobbybasis Siter 92' BMW 320i Coupé E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Studerer fjerdeåret jus, og jobber på bensinstasjon annenhver helg... Er bilinteressert men langt fra utlært. Lærer noe nytt hver dag. Har hatt flere vag-biler, blant annet en passat vr6 som nå er til salgs. Konverterte til opel calibra og stresser med å få penger til turboprosjekt. Driver med anleggsbygging på kveldene som tidsfordriv mens jeg venter på mere cash. Når jeg er ferdig med skolen skal jeg ta på meg det svært tunge ansvaret med å få alle som kjører for fort frikjent og uskyldiggjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 På vei til å bli sjukepleier Jobber på psykiatrisk klinikk Skrur bil bare jeg får igjen den svartens kjerra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jobber I bil som budbilsjåfør :) Etter mange timer i en Hiace, er det alltid godt å plundre litt med A4'en istedet :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg