Mds Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tømrer lærling, skal opp til fagprøve anntagelighvis rett etter sommern :) Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 eget firma innen bil.. si ifra om du trenger hjelp.. skriver regning med gaffel:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg er avløyser, håper på å komme inn på vk1 bil eller annlegsmaskinfører neste år Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djaan Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Utdanna avioniker, men jobber som mc mekaniker. lærte å skru på mc og fant deretter veien til et par bobler. Ute etter nye utfordringer :P Siter '98 Golf IV '87 Yamaha FZR 1000 Streetfighter/caferacer prosjekt '69 VW 1300 m/1600 motor '68 VW 1300 Baja bug '65 VW Beach buggy 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 elektrikerlærling... har egentlig lyst til å starte på skole igjen å gå mek å drive med bil men jeg HATER skole:) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Selger liv - og skadeforsikring (blandt annet BILforsikring).... Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 utdanna idiot her. hehe.. Neida, interesse for alt med motor, lærer i all fart for tiden. Uansett, er student enda jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baxter Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tideligere yrkesmilitær, som befal ved jegertropp, nå leder for et firma innen næringsmiddel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Denne har vel godt en runde før men. Noen spørsmål 1: Hva jobber du med? 2: Hvor mange her jobber egentlig med bil? 3: Hvordan er bilinteressen på hobbybasis etter du fikk bil som jobb? 1: Bil-skruing, jobber på delelageret , salg av deler/bestilling av deler. Alt muligmann vettu, Marius :D 2: Jeg gjør. Men, skal slutte i sluten av mnd. Begynne med noe annet ifform av direkte salg. Tjener bedre og bedre miljø der. Mye mere ungt miljø 3: Bilinteressen har dabba av. Når man kommer hjem å sitter forran pc`n så er man litt lei all bilsnakket siden man har snakka om bil resten av dagen. Så dermed bytter jeg jobb for å få større innsikt i salg. Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scratshy Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 helluen , jobber som fotograf , bil er hobby basis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg jobber som autorisert rasshøl.. Neida, Jobber som Taktekker.. Har jobbet med det i 1 år nå, kan ikke klage;-) Før det jobbet jeg 1 år på Lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jobber som forskalingssnekker læretid. Bilen er hobby, fint å ha noe å bruke penger på å ikke bare dama hrhr ;) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Nyutdannet vernepleier/miljøterapeut.:thumb Jobber for tiden i psykiatri/rus/ungdom/PU++. omfattende arbeidsplass, men kjempemorro :) Skal lete lenge etter å finne noe så variert og morsomt som dette :) (Temmelig glad for at jeg ikke hoppa på it studiene for 4år siden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg er selvstendig næringsdrivende og driver firma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jobbet i 7 mnd som industri rørlegger..så ett par mnd som bil klargjører i Suzuki og Saab. Og nå jobber jeg midlertidig i manpower, til jeg skaffer ny lærlings plass igjen. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg