Turbo_Dos Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 koster naf medlemskap mye da?:) hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hørt rykter om noen hundringser i året :D Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Se på http://www.naf.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er vel 700 eller noe slikt. ikke dyrt, med tanke på hva du får! skal du være i stavanger over helgen eller bare ret bort å hjem igjen? må skrike ut i såfall å komme innom statoil'n en tur;) kan spandere på deg en vask så ikke bilen din er heelt dekka med fluer å dritt når du kommer hjem igjen:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 skal å hente en kar! broren til kompisen min, han skal flytte hjemover og han skal ha med seg så mye rart! men send meg nr ditt på pm, så kan jeg sende deg en melding når jeg trenger hjelp og har motorstopp borti stavanger, hehe! 47632097.. vettkje heilt kati eg reiser oppovel sjøl men... hehe Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 47632097.. vettkje heilt kati eg reiser oppovel sjøl men... hehe kåte gris..du vil bare slikke litt volvo-jomfrustjerne! hehe neida mitt er 47011310 hvis jeg får værra med jeg og:D ohou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 husk reservehjul! jeg kjoerte fra Haugesund til Moss, bare for aa saa punktere, var litt kjipt, maatte kjoere med "Special Spare Tire" var heldig da, en bensinstasjon hadde et 205 dekk som jeg fikk for 50kr *phew* Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 kåte gris..du vil bare slikke litt volvo-jomfrustjerne! hehe neida mitt er 47011310 hvis jeg får værra med jeg og:D ohou volvojomfrustjerne ?? hmmm ., litt treg eg.. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er vel 700 eller noe slikt. ikke dyrt, med tanke på hva du får! skal du være i stavanger over helgen eller bare ret bort å hjem igjen? må skrike ut i såfall å komme innom statoil'n en tur;) kan spandere på deg en vask så ikke bilen din er heelt dekka med fluer å dritt når du kommer hjem igjen:D hehe I will do! :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er vel 700 eller noe slikt. ikke dyrt, med tanke på hva du får! skal du være i stavanger over helgen eller bare ret bort å hjem igjen? må skrike ut i såfall å komme innom statoil'n en tur;) kan spandere på deg en vask så ikke bilen din er heelt dekka med fluer å dritt når du kommer hjem igjen:D hehe 700 og noen kroner ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ta med deg reservebil på henger og kanskje en kompis i følgebil. så er du på den sikre siden... ta med deg mobiltelefon og billader så kommer du langt. og penger til mat og kaffe. god tur! Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 volvojomfrustjerne ?? hmmm ., litt treg eg.. røv høøl..asj nå var det bare ekkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg