Gå til innhold

Nye krav for å ta førerkort

Ranger emnet

ZtilongZ

Anbefalte innlegg

Helvete heller, kan heller ta oppkjøringen på nytt hvert 10 år fra du fyller 60!

Nye regler skal faen ikke gjelde oss som har lappen, Håper bare jeg ikke mister den, ihvertfall ikke under prøvetiden... 11 mnd og 4 dager igjen av den!

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men FAN da folkens!! vi kan jo ikke bare sitte her og mase om hvordan det skulle vert og at vi skal flytte etc.

Vi MÅ gjøre noe med det da! kom igjen reis dere opp og rist løs (bare måtte ha litt tv2 gym med:P) vi kan jo for eksempeel starte en landsdekkende aksjon eller noe, men da må noen av dere voksne hjelpe til, for tviler på at en 16 snart 17 åring har mye han skulle sagt? de fleste her har jo litt erfaring fra livet med alle de utgifter som følger? KOM IGJEN DA!! vi gjør noe da;);) Ta Frankriket som et eksempel, der organiserte jo de største lastebilfirmaene trafikkork og stengte av hele motorveien... YOU BRING THE CARS I bring the moped:P:cool: :driving

Mvh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta Frankriket som et eksempel, der organiserte jo de største lastebilfirmaene trafikkork og stengte av hele motorveien... YOU BRING THE CARS I bring the moped:P:cool: :driving

Den idéen er jeg med på! La oss stoppe Norge!!!

Jeg kommer med corsaen jeg! Selv om den ikke tar store plassen. Alle monner drar!!!

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første, FrP er et parti som kunne tenke seg Eu, MEN det er folket som bestemmer (vi skal stemme over det!!) mens de andre partia, de vil melde oss inn i EU uten at vi har noe valg! så ikke kom her og si at FrP suger for at de har snakket varmt om EU!

for det andre, dette med 10 år osv.. i grunn en god ide, men som det har blitt sagt, fra man fyller 60-70 år! de under dette, vi burde ikke trenge (selv om jeg må..lastebil lappen!)

og om det nå skulle bli slik at vi må kjøre opp på nytt, så håper jeg staten betaler det, pluss at man ikke får feil for at man sitter med en hånd på ratte og en i nesa (bare et eks!) for på 10 år har man lagt til seg noen uvaner som en sensor ikke syns noe om, men så lenge du kan føre bilen trygt og sikkert på veien, uten å skape fare for noen, så SKAL du bestå!

og for det tredje, dette med å taue inn bilen! HELL NO!! ikke F om noen skulle fått ta bilen min om jeg tilfeldig lå 10 over grensa i 80 sona 1 gang!

og skulle det være snakk m en gjenganger, eller et ekstrem tilfelle, så ok! men la no gutten få bilen igjen etter så og så lang tid! (la de holde bil og lappen like lenge! så den dagen man får tilbake lappen, så får man bilen og!)

og i USA, der tauer de bilen.. men ikke bare det.. de knuser faen meg saken og!! :( så den stakkeren som har en fin 68-69 firebird som han har brukt evig mye tid på å trimme,pusse opp og gjøre 150% strøken! kan risikere at den blir knust på 5 min! og det syns jeg er litt kjipt da. kunne heller solgt den videre på auksjon eller no slikt! (klassikere burde ikke blitt knust azza!)

men en japse faen som gjorde det samme.. knus den.. masse produsert bil uansett!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om ny oppkjøring hvert 10ende år? Jeg kunne gått med på en teoriprøve hvert 10ende år, er der det vanligvis svikter, folk glemmer ikke hvordan de skal kjøre bil. Men må jeg ta en ny oppkjøring hvert 10ende år skal politikerne få så hårene reiser seg! Det kommer nok ikke til å bli gratis, må vel ut med en halv formue.

Det mest tragiske er at jeg har hele tiden sagt til kompisene mine at "det er ikke lenge til du må ta lappen om igjen hvert 10ende år", det har jeg sagt lenge før dette forslaget ble kjent. Så forutsigbart er det, tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tviler sterkt på at det er snakk om ny oppkjøring hvert tiende år.. er vel heller som det er på tyngre kjøretøy at man må inn med ny legeattest og slikt hvert tiende år.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tviler sterkt på at det er snakk om ny oppkjøring hvert tiende år.. er vel heller som det er på tyngre kjøretøy at man må inn med ny legeattest og slikt hvert tiende år.

Får håpe det. Men kjenner jeg landet vårt så blir det nok verken lett eller billig.

Når vi først er inne på det, hvor latterlig er ikke den nye teoriprøven. Ett alternativ og man skal velge det som er MEST riktig! WTF?! Offtopic:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ifra før må jeg fikse med adr hvert 5 år, og lastebil hvert 10 år, så hvis lastebil blir endret til 5 år (som jeg mener å huske i teksten her ett sted), og bil hvert 10 år..... Samt kanskje mc hvert 10 år og,...

Da blir det 6 "biiiip" koselige prøver/tester for hvert 10ende år.. Way to go :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det. Men kjenner jeg landet vårt så blir det nok verken lett eller billig.

Når vi først er inne på det, hvor latterlig er ikke den nye teoriprøven. Ett alternativ og man skal velge det som er MEST riktig! WTF?! Offtopic:P

nå skal det sies at det å si "kjenner man vårt land" blir litt feil her.. siden dette ikke er nasjonale regler.. men EØS regler.. :P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider