Gå til innhold

Lås dørene på bilen

Ranger emnet


AXi0N

Anbefalte innlegg

Bare jeg som bor fredelig til her på forumet da.. :) Jeg glemte nøklene i Lincoln i 2 uker mens den stod helt ute ved veien her i fjor sommer.... Stod helt i fred..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, så bor du langt ute på øya og da!! hehe :)

jeg personlig lar alltid nøkkelen stå i bilen, i tenninga!

der står den 24/7.. er kun ved spes anledninger at jeg tar den ut og med meg!

og når jeg kort stopper inom en bens for å kjøpe et eler annet faenskap, så lar jeg bilen stå på tomgang :) hehe!

men, så går jeg med fjernstyringen i bukselinningen da! (henger på en sånn karbiner krok eller hva det heter, som jeg fikk fra donald & co.. hehe)

kjekt å ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ikke lurt å gå fra bilen med nøklene inni.. Vært mange slike tyverier i det siste.

Bor i Oslo og jeg låser aldri kupeen på bilen min, kun bagasjerommet. Likevel har jeg fått ødelagt låsen på førerdøren av noen duster(de tok ingenting, for det var jo ikke noe å hente). Det er bare å sørge for at man ikke har noen verdisaker foran i bilen. Går ikke å åpne bagasjerommet fra kupeen på MB124. Med en gammel bil koster det meg masse penger om noen knuser sideruta for å komme inn. Da er det bedre at de får komme inn og se at det ikke er noe av verdi der.

Har brukbar stereo også, men har fjernet merkenavnene fra høyttalergitrene og kjører ikke akkurat rundt med stereoreklame på bilen. Må bygge stereo litt diskret hvis man vil beholde den. Spiller ikke høyt noe sted før jeg skal parkere, og tar alltid bort fronten på spilleren. Litt kjedelig å måtte passe på slik, men det sparer en for masse bryderi og penger pga folk som stjeler og ødelegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låser nesten alltid bilen, selv når den står i garasjen. Eller, inntil jeg skrudde av dørene. Hjelper ikke mye med én låst dør, og 3 dører som ikke er der. ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår