Grev1 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Skal ha 4hjulskontroll på bilen,(vento 93) og fikk et tilbud på 1600,- på et verksted. Dette var da komplett kontroll, ikke bare justering av spissing, men også justering av camber osv. Hvordan høres denne prisen ut? dyrt/billig? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hørtes ut som en grei pris det. Ca samme tilbud som jeg fikk til min. Var vell 1700kr med justering. Det er en coupe quattro. Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 driver med det samme jeg og.. henter priser på justering av forstilling (dog ikke 4hjulskontroll, trenger ikke det på en 2'er golf) har fått et tilbud på 650,- :) men han ville ikke gjøre det om bilen var lav.. utstyret passa ikke da sa han (tosk) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hehe!! Tulling ass... Fikk et tilbud på 1200 jeg da, så jeg slo til på det:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 tok min på merkeverksted å betalte nesten 1400 :| og de hadde ikke justert cambern, waste of money Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 er ikke alle biler som har justerbare cambervinkel, mer av det sjeldne at biler har det foran men ganske ofte at de har det bak originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg var med på forstillings kontroll på jobben i dag.. å det tar tid da! å mye justeringer.. å enda mer får å gjør no med spissinga å sånn.. så ikke klag på at det koster litt da. mn 1700 var vel mye.. enig i det.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 For de av dere som bor i nærheten av Oslo kan "bilhjulstilling" på i st Halvards gate anbefales. En litt eldre kar som har holdt på med dette i årevis. Han er nøye også. Prisen på 4-hjulskontroll er ca 1000,- på en Corolla, selv om det sikkert kan variere mellom biltyper. http://ads.gulesider.no/bilhjulstillingeniversen/ Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg betaler 350 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg betaler 0,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 vanlig pris er vel 1000kr Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg