Gå til innhold

Hvem spiller CS her???

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Var CS avhengig for 8måneder siden :D

Har ikke spillt det siden da... men nå har jeg en CS cd ved siden av meg og det frister litt...

 

Jeg spillte alltid på GameSurf sine servere... spiller som 'FlaK' og var innom klanene '/NaO/' og 'Ao]' :)

 

Men skal jeg få spillt må jeg ordne noen custom lagde drivere til skjemkortet mitt, som jeg ikke gidder å bytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Kansje vi kan fyre opp en cs server et sted og spille litt?

 

VI har en CS server på BBF Linja til Reka, da :D Den kan jeg alltids sette opp jeg :D

 

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

noen som vet hvor jeg kan skaffe cd key eller noe som funker på nettet?

 

Du kan prøve på direct connect. etc... det er alltids en eller annen gjøk som har lagret den i notepad e.l. fo å ikke miste den..... bare å hente ned ;) Men spiller du seriøst så kjøper du "Half-life generation" pakken til 250,- og får med 2 koder, CS, half-life, +2 spill til. M.a.o koster det deg 125,- for å spille på nettet så lenge du orker(gå sammen to stk)......

 

Bra deal!! og sterkt vanedannende

 

 

mvh

CS nick:

[Gabels] Loppa

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller CS til daglig...høyeste rank med Klan var på 4. plass i CB (Clanbase) ...men.. clanleaderen faka noen kamper, så det telles vel kanskje ikke :rolleyes: Skulle Ønske beta 5.2 kom tilbake..det var den beste..

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår